کارگاه سه روزه میکس و مسترینگ «محمد فلاحی» برگزار شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : فلاحی در روزهای 31 تیر و اول و دوم مرداد ماه در سالن آموزشگاه پارس پلاس در پالادیوم تهران میزبان جمعی از علاقه‌مندان موسیقی بخصوص در زمینه میکس و مسترینگ بود...
متن خبر :

 

کارگاه سه روزه میکس و مسترینگ «محمد فلاحی» به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» برگزار شد.

 

فلاحی در روزهای 31 تیر و اول و دوم مرداد ماه در سالن آموزشگاه پارس پلاس در پالادیوم تهران میزبان جمعی از علاقه‌مندان موسیقی بخصوص در زمینه میکس و مسترینگ بود. این هنرمند در روز اول کارگاه خود مبانی مرتبط با این حوزه و همچنین نکات فنی نظیر فیزیک صوت را تشریح کرد. او در روز دوم یک پروژه را از ابتدا و با همراهی هنرجویان کارگاهش میکس و مستر کرد. سومین روز هم به آنالیز چند پروژه و همچنین پرسش و پاسخ اختصاص هنرجویان و همچنین انتقال تجارب فلاحی اختصاص داشت.
در طول برگزاری این کارگاه سه روزه جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی هم مهمان محمد فلاحی بودند. مهرداد نصرتی، بابک زرین، حامد برادران، مهدی جهانی، باراد، فرشید ادهمی، شجاعت شفایی، بهتاش زرین، سعید شمس، کیان پورتراب، ایمان ابراهیمی، احسان صادقی، مهرشاد خنج، آرون حسینی، امیر فرشباف، مصطفی مومنی، فرید مهاجرپور، سعید سام، مهیار امیری، مژگان حسینی و سامان امامی از جمله این هنرمندان بودند.در انتها به تمامی هنرجویانی که در طول 12 ساعت این کارگاه حضور داشتند از سوی موسسه فرهنگی هنری آوای ماد گواهی رسمی پایان دوره ارائه شد.

 

عکس: سحر قاسمی

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها