تجلی موسیقی ارکسترال بر فراز آسمان تهران
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : کنسرت "ارکستر فیلارمونیک برج میلاد تهران" به رهبری لوریس چکناوریان، آرش امینی و همچنین، با حضور فواد حجازی...
متن خبر :

 

 

کنسرت “ارکستر فیلارمونیک برج میلاد تهران” به رهبری لوریس چکناوریان، آرش امینی و همچنین، با حضور فواد حجازی، شامگاه روز شنبه، 12 مرداد ماه 1398 در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت….

 

در این کنسرت فؤاد حجازی نوازنده نام‌آشنای ساکسیفون و از آهنگسازان تأثیرگذار در جریان موسیقی پاپ بعد از انقلاب نیز به همراه آنسامبل پاپ خود و بعد از سال‌ها دوری از صحنه در کنار ارکستر فیلارمونیک برج میلاد قطعاتی را با همراهی این ارکستر اجرا کرد….

در نخستین اجرای این ارکستر جمعی از مدیران حوزه شهری شامل حجت نظری عضو شورای شهر تهران، ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری، سکینه اشرفی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری، بهروز آذر مدیرکل امور بانوان و همچنین هنرمندانی همچون حسین دهلوی موسیقی‌دان، فرهاد فخرالدینی هنرمند و موسیقی‌دان، کامبیز روشن‌روان آهنگساز، عبدالحسین مختاباد خواننده، حجت‌الله ایوبی رئیس یونسکو در ایران و همچنین محمد اصفهانی نیز حضور داشتند.

این ارکستر با همکاری شهرداری تهران و برج میلاد برگزار شد.

 

در ادامه تصاویر زیبای این کنسرت را از نگاه دوربین ”سحر قاسمی” بیننده باشید.

 

 

 

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها