از خاطره بازی حامی و نیما مسیحا تا اشک های نیما مسیحا
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : حامی و نیما مسیحا که خاستگاه مشترکی در موسیقی داشتند اینبار مشترکا به روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی قدم گذاشتند و میزبان هواداران بیشمار خود بودند.اتفاقی که حداقل در موسیقی پاپ ایران کم سابقه است...
متن خبر :

 

 

اتفاقی که سال ها هواداران موسیقی در انتظار آن بودند شامگاه پانزدهم و شانزدهم مرداد ماه جاری با همت موسسه اکسیر نوین سر انجام رقم خورد.

 

 

حامی و نیما مسیحا که خاستگاه مشترکی در موسیقی داشتند اینبار مشترکا به روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی قدم گذاشتند و میزبان هواداران بیشمار خود بودند.اتفاقی که حداقل در موسیقی پاپ ایران کم سابقه است.

تنظیم مجدد قطعات این اجرا را محمدرضا عقیلی بر عهده داشت که با همراهی نوازندگان مطرحی همچون رضا تاجبخش، علیرضا میرآقا،سروش عمومی و…زیبایی اجرا را دو صد چندان میکرد.
همانطور که انتظار می رفت در این کنسرت بارها و بارها از زنده یاد بابک بیات یاد شد که به تشویق های بی وقفه هواداران همراه بود.

قطعات این اجرا مجموعه ای از قطعات نیما مسیحا و حمید حامی بودند که به صورت دو صدایی به اجرا در آمدند.

 

در ادامه بیننده تصاویر این رویداد از نگاه دوربین سحر قاسمی باشید.

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها