«اشک‌ها و لبخندها» هایی که در تالار وحدت روان شدند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : به گزارش روابط عمومی نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها، بیش از ١١٥ هنرمند و خواننده اپرا در حوزه های مختلف پس از نزدیک به شش ماه پیش تولید و آماده سازی این روزها،روزهای پرکاری را سپری می کنند...
متن خبر :

 

 

«اشک‌ها و لبخندها» هایی که در تالار وحدت روان شدند…

 

این روزها تالار وحدت میزبان یکی از شاهکار های ادبی جهان است.نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها که قطعا یکی از اتفاقات بزرگ ادبی جهان است اینبار به سرپرستی هادی قضات فاصله خود را ب مخاطب به حداقل رسانده و میزبان شب های مخاطبان در تالار وحدت است.

به گزارش روابط عمومی نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها، بیش از ١١۵ هنرمند و خواننده اپرا در حوزه های مختلف پس از نزدیک به شش ماه پیش تولید و آماده سازی این روزها،روزهای پرکاری را سپری می کنند.

این پروژه نمایشی براساس قطعه موسیقایی «اشک ها و لبخندها» ساخته ریچارد راجرز تولید شده و نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخندها هم روایتگر داستان خانواده فون تراپ ساکن زالسبورگ است که ١٢ سال قبل همسرش را از دست داده است. آموزگاران متعددی برای تربیت فرزندانش به منزل وی آمده اما هیچکدام دوام نداشته و خانه را پس از مدت کوتاهی ترک کرده‌اند. اما راهبه ای که از دیر می‌آید و توسط مادر مقدس برای نگهداری کودکان انتخاب می شود. این راهبه آخرین معلم آنهاست که موفق به سامان دادن این خانواده می شود.

گفتنی است نمایش اشک‌ها و لبخندها اولین بار در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و به محبوبیت و شهرت زیادی در جهان دست پیدا کرد. اما این نمایش موزیکال پیش از این در ایران و در سال ١٣٩٢ به کارگردانی هادی قضات در تالار وحدت به صحنه رفت که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد. هادی قضات قرار است این بار اشک ها و لبخندها را با اجرایی متفاوت به صحنه ببرد.
نصیر حیدریان، یکی از شخصیت‌های برجسته موسیقی ارکسترال اروپا که کارنامه‌ای درخشان و افتخاربرانگیز در عرصه بین‌المللی دارد، مسئولیت رهبری ارکستر نمایش موزیکال اشک ها و لبخندها را به عهده دارد و به همراه ۴۵ نوازنده، ۵٠ خواننده کُر و ۲۰ خواننده بازیگر در این نمایش حضور خواهد داشت.

 

 

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه سمیرا سلیمانی بیننده باشید.

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها