آخرین اجرای تابستانه عاشقانه – اجتماعی خواننده جنجالی این روزها
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : مهدی یراحی روز ۲۵ مرداد ماه طی دو سانس در برج میلاد تهران به همت موسسه ''فرهنگ گستر صبا'' به تهیه کنندگی''امیر خائف زاده'' به روی صحنه رفت...
متن خبر :

 

 

مهدی یراحی روز ۲۵ مرداد ماه طی دو سانس در برج میلاد تهران به همت موسسه ”فرهنگ گستر صبا” به تهیه کنندگی”امیر خائف زاده” به روی صحنه رفت.

 

 

”حیک”،”تلقین”،”شال گردن”،”نفس”،مثل مجسمه”،”سرسام”،”۲۱ روز بعد”،”امپراطور”و…
قطعات یراحی را برای این اجرا تشکیل می دادند.

یراحی در بخشی از کنسرت با تاکید بر سلیقه والای مخاطبان در موسیقی اجتماعی علاوه بر ترانه های عاشقانه اینگونه ادامه داد: “برای من بسیار ارزشمند است که مردم به غیر از کارهای عاشقانه که همه گیر هستند،این چنین پرشور ترانه های اجتماعی را حفظ هستند و همخوانی میکنند.قطعا این موضوع انرژی را برای تولید این کارها دوچندان میکند.”

در بخش دیگری از برنامه یراحی قطعه پر طرفدار خاک را برای طرفداران خود اجرا کرد،که همزمان با اجرا نماهنگی از اتفاقات اخیر و درد و رنج مردم مظلوم اما عزتمند خوزستان پخش شد که بسیار مورد توجه هواداران و مخاطبان قرار گرفت.

اما سوپرایز مهدی یراحی برای دوستداران خود در این کنسرت اجرای قطعه تازه منتشر شده خود، یعنی ” نمیشه ادامه داد” بود که اتفاقا بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

از مهمانان ویژه این برنامه می توان به ”اسدالله یکتا” ،”علی بحرینی”،”امیر علیزاده” اشاره کرد.

 

در ادامه تصاویر زیبای این کنسرت را از نگاه دوربین ”سحر قاسمی”بیننده باشید.

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها