گروه «پازل» هم به موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» پیوست
نویسنده خبر : Admin

گروه «پازل» هم به موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» پیوست

Admin 13 نوامبر 2019 0 نظر
کد خبر : 949239
بازدید : 64
5 پسند
خلاصه خبر : گروه نام آشنا و موفق «پازل» که سال هاست در عرصه موسیقی فعالیت می کنند، بعد از جدایی از موسسه فرهنگی – هنری «آوازی نو»، به موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» پیوستند...
متن خبر :

 

 

بعد از «امیرعباس گلاب» :
گروه «پازل» هم به موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» پیوست

 

گروه نام آشنا و موفق «پازل» که سال هاست در عرصه موسیقی فعالیت می کنند، بعد از جدایی از موسسه فرهنگی – هنری «آوازی نو»، به موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» پیوستند.
علی رهبری و آرین بهاری که فعالیت موسیقیایی خود را تحت عنوان گروه «پازل» آغاز کرده بودند، ابتدا به عنوان تنظیم کننده با بسیاری از خوانندگان حرفه ای همکاری کرده و با پیشرفت در این زمینه به سمت خوانندگی حرکت کردند.
این گروه با کنسرت های موفق و انتشار تک آهنگ متفاوت، مخاطبان زیادی به دست آوردند و حالا بنا است فعالیت خود را با موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» به مدیریت دکتر «مهیار ضمیری» ادامه دهند.
موسسه فرهنگی – هنری «آوای صلح» با حمایت از استعداد های جوان توانسته تا کنون کارنامه درخشانی داشته باشد. امیرعباس گلاب، امیر چهارم، ماهان بهرام خان و فردین ناجی دیگر خوانندگان این موسسه هستد.

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها