آهنگ «فایز» از گروه راشن منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آهنگ «فایز» از گروه راشن منتشر شد

Admin 1 دسامبر 2019 0 نظر
کد خبر : 949723
بازدید : 104
4 پسند
خلاصه خبر : آهنگ «فایز» با ترانه‌ای از فایز دشتی و موسیقی امید سعیدی و میثاق بارونی توسط محسن جعفری تنظیم شده و ایمان احمدزاده وظیفه میکس و مستر آن را عهده‌دار بوده است...
متن خبر :

 


گروه موسیقی راشن به خوانندگی میثاق بارونی و علی سیاوش پوری تازه ترین اثر خود با عنوان «فایز» را در فضای موسیقی تلفیقی منتشر کرد.

آهنگ «فایز» با ترانه‌ای از فایز دشتی و موسیقی امید سعیدی و میثاق بارونی توسط محسن جعفری تنظیم شده و ایمان احمدزاده وظیفه میکس و مستر آن را عهده‌دار بوده است.
در جدیدترین اثر گروه موسیقی راشن، رضا زارع نوازنده نی انبان و امید آترین نوازنده گیتار به هرنمایی پرداخته و حبیب روشن روان به عنوان مدیر گروه و تهیه کننده حضور داشته است.
«راشِن» تلفیقی از کلمه روشن روان و به معنی ثابت و این گروه موسیقی فعالیت خود را از سال … آغاز کرده است.
حبیب روشن روان درباره فضای این قطعه توضیح داد: با توجه به ویژگی‌های غنی فرهنگ جنوب، به ویژه استان بوشهر در این آهنگ سعی بر آن شده که از نشانه‌های کلامی این کهن‌دیار استفاده شود. به همین جهت از دوبیتی‌های فایز و صدای ماندگار زنده‌یاد جهانبخش کردی زاده که هر کدام وزنه سنگینی در فرهنگ و هنر بوشهر هستند استفاده شده است.

در ادامه می‌توانید قطعه فایز از گروه موسیقی راشن را بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید..

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها