استانبول؛ مقصد بعدی “در خانه_بی مرز”
نویسنده خبر : Admin

استانبول؛ مقصد بعدی “در خانه_بی مرز”

Admin 31 دسامبر 2019 0 نظر
کد خبر : 951988
بازدید : 38
3 پسند
خلاصه خبر : طبق گفته روابط عمومی گروه رستاک، دومین قطعه از مجموعه موسیقایی "در خانه_بی‌ مرز" روز ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸، همزمان با آغاز سال ۲۰۲۰میلادی روانه بازار موسیقی ایران و جهان می‌شود...
متن خبر :

 

طبق گفته روابط عمومی گروه رستاک، دومین قطعه از مجموعه موسیقایی “در خانه_بی‌ مرز” روز ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸، همزمان با آغاز سال ۲۰۲۰میلادی روانه بازار موسیقی ایران و جهان می‌شود.

 

گروه رستاک که بیش از دو سال بر روی مراحل تولید این مجموعه تلاش کرده است سرانجام ماه گذشته اولین قطعه از این پروژه را منتشر کرد. قطعه نخست که “کوچه‌لر” نام داشت به زبان آذری خوانده شده است و در واقع یک بازخوانی خاطره‌انگیز از این ملودی قدیمی و محبوب آذری‌ها می باشد.

همان‌طور که پیشتر از زبان اعضای گروه نیز شنیده شده، پروژه “در خانه_بی مرز” یک طرح هنری با رویکرد فرامرزی است که به بازآفرینی قطعاتی از کشورهای همسایه ایران می‌پردازد. اکنون در مرحله دوم از روند انتشار این مجموعه، نوبت به کشور ترکیه رسیده است. به هر روی باید تا روز چهارشنبه صبر کنیم تا سورپرایز جدید رستاکی‌ها را بشنویم. با توجه به همزمانی تاریخ انتشار این قطعه با روزهای کریسمس۲۰۲۰ انتظار می‌رود، قطعه‌ ترکیه‌ای رستاک نیز با تِم شادتری میهمان خانه‌های علاقه‌مندان موسیقی شود. چرا که طبیعتا باید با حال و هوای جشن کریسمس نیز همخوانی داشته باشد.

لازم به ذکر است “برند محصولات شوینده تست” با هدف حمایت از فرهنگ و موسیقی ایرانی، اسپانسرینگ قطعه ترکیه‌ای از مجموعه “در خانه_بی مرز” را بر عهده داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۱دی ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت بیپ تونز (برای مخاطبان داخل کشور) اقدام به خرید قطعه ترکیه‌ای گروه رستاک نمایند.

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها