گروه رادیو با اجرای دو آلبوم روی صحنه می‌رود
نویسنده خبر : Admin

گروه رادیو با اجرای دو آلبوم روی صحنه می‌رود

Admin 28 ژانویه 2020 0 نظر
کد خبر : 953641
بازدید : 104
2 پسند
خلاصه خبر : کنسرت گروه پاپ-راک رادیو به رهبری و سرپرستی فهام گوهری و خوانندگی نیما طاری، 18 بهمن ماه سال جاری در سالن هما هتل سیمرغ تهران برگزار می‌شود...
متن خبر :

 

گروه رادیو با اجرای دو آلبوم روی صحنه می‌رود / گزارش تمرین کنسرت

 

کنسرت گروه پاپ-راک رادیو به رهبری و سرپرستی فهام گوهری و خوانندگی نیما طاری، 18 بهمن ماه سال جاری در سالن هما هتل سیمرغ تهران برگزار می‌شود.
این گروه موسیقی قرار است نخستین کنسرت خود را با اجرای قطعاتی از نخستین آلبوم رسمی‌اش و رونمایی از قطعات دومین آلبوم گروه برگزار کند.
بابک ریاحی پور نوازنده گیتار بیس، فرزاد رضایی و حسین منتظری نوازنده گیتار الکتریک ، کاوه آهنگر نوازنده درامز و وحید شهسواری نوازنده کیبورد اعضای گروه رادیو را به رهبری و سرپرستی فهام گوهری نوازنده گیتار آکوستیک و خوانندگی نیما طاری تشکیل می‌دهند.

 

نخستین کنسرت رسمی گروه رادیو جمعه 18 بهمن ماه سال جاری در سالن همای هتل سیمرغ تهران طی دو سانس 18 و 21 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
در ادامه می‌توانید گزارش تصویری از تمرین کنسرت گروه رادیو را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها