بابک نهرین با «عشق دیر» آمد
نویسنده خبر : Admin

بابک نهرین با «عشق دیر» آمد

Admin 19 فوریه 2020 0 نظر
کد خبر : 955703
بازدید : 42
10 پسند
خلاصه خبر : خواننده جوان و پرانرژی کشورمان با تک قطعه «عشق دیر» وارد بازار موسیقی کشور شد...
متن خبر :

 

بابک نهرین با «عشق دیر» آمد
خواننده جوان و پرانرژی کشورمان با تک قطعه «عشق دیر» وارد بازار موسیقی کشور شد.

 

بابک نهرین با تولید و انتشار قطعه پاپ «عشق دیر» به جرگه خوانندگان رسمی کشور پیوست و این آهنگ را در دسترس علاقمندان به موسیقی پاپ قرار داد.
پیش از این بابک نهرین را با بازی هایش در بیش از 100 نمایش طنز و جدی، 50 فیلم و سریال و کارگردانی کارهایش می شناختند. اما او با انتشار این تک آهنگ راه دیگری را برای ادامه فعالیت های هنری اش به طرفداران خود نشان داد. و امید می¬رود بر رونق کارهای آذربایجانی افزوده شود.
«عشق دیر» یک قطعه ترکی آذربایجانی است با ترانه ای از مهری توانا، ملودی حامد صبوری، تنظیم، میکس و مسترینگ یاسین هاشم‌پور تولید شده است. رهبر ارکستر گروه مهدی فهیمی است.
هادی جداری (ساکسیفون)، هیراد نیکنام (گیتار نایلون) و میلاد عینی (گیتارباس) نوازندگانی هستند که در قطعه «عشق دیر» با بابک نهرین همکاری داشته اند.
این قطعه به مدیریت هنری غلامرضا میرزازاده و به تهیه کنندگی شاهد معین پور در موسسه « ایماژ » تولید شده و نیما انهاری روابط عمومی و پخش آن را به عهده داشته است.

 

تک آهنگ «عشق دیر» رو هم اکنون از اینجا دانلود کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها