موزیک ویدیوی «هنارس» با صدای حسین رضا اسدی منتشر شد
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

با صدای حسین رضا اسدی؛
«هنارس» با حال و هوای جدید منتشر شد
موزیک ویدیوی «هنارس» با صدای حسین رضا اسدی منتشر شد و در دسترس علاقمندان به موسیقی فولکلور و اصیل قرار گرفت.
حسین رضا اسدی این قطعه را با همکاری جواد شاهی این بار «هنارس» را در شور «لا» و با تمپوی اصلی به صورت ارکسترال و ترکیبی از سازهای بین المللی، ایرانی و محلی تنظیم و ضبط کرده است.
حسین رضا اسدی برای اجرای این قطعه بر روی شعری از مرتضا خدایگان با جواد شاهی در جایگاه تنظیم کننده همکاری کرده است. همچنین ناصر رحیمی (فلوت)، علیرضا دریایی (ویلن و ویولا)، کریم قربانی(ویلنسل)، جوادشاهی (تار)، علی میرکی(سنتور)، داوود رضایی(کمانچه)، شاهرخ پیمانی(سرنا)، مجید ملکی(تمبک و دهل)، رضا دربندی (دف) به عنوان نوازنده و حسن عسکری(مدیر صدا)، حمید عسکری(ضبط میکس و مستر)، نازنین خزایی، سارا حسنوند (همخوان) با وی همکاری کرده اند.
کارگردانی و تصویربرداری موزیک ویدیوی این قطعه را میلاد روح افزا به عهده داشته و پدرام میرعلی به عنوان دستیار تصویر و تنظیم رنگ ،علی آقا حسینپور به عنوان طراح گرافیست در این اثر همکاری داشته اند.
«هنارس» برای نخستین بار در سال ۱۳۹۴ به صورت تک قطعه با آهنگسازی و خوانندگی حسین رضا اسدی در شور «سل» با ریتم شش هشت و سازبندی ایرانی با تنظیم مهدی مرتضایی منتشر شد و در مدت کوتاهی توانست با مخاطبان کرد، لر و لک زبان ارتباط تنگاتگی برقرار کند.
موزیک ویدیوی این قطعه را از این رسانه تماشا و دانلود کنید.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها