اولین دوره مسابقه برتربن ستاره در منزل برگزار میشود.
نویسنده خبر :
خلاصه خبر : در منزل می مانیم،در منزل می خوانیم
متن خبر :

در منزل می مانیم،در منزل می خوانیم

اولین دوره مسابقه برتربن ستاره در منزل برگزار میشود.

بی شک در این دوران،بسیاری از مردم به ناچار در منزل به سر میبرند و روزهای سختی را سپری میکنند.این موضوع روی بازار موسیقی کشور هم بی تاثیر نبوده و عملا بخش عظیمی از فعالیت های موسیقی را به تعطیلی کشانده است.
در این زمان،گروه برترین ستاره تصمیم گرفت تا مسابقه ای بر مبنای این شرایط تدارک ببیند تا علاقه مندان بتوانند در این دوران هم از توانایی ها و استعداد های موسیقایی خود نهایت بهره را ببرند و آن را به اشتراک قرار دهند.

این مسابقه اما از داوران بنامی بهره میبرد که اسامی آن ها یادآور بسیاری از اتفاقات خوب موسیقایی چند سال اخیر است.قطعا تجربیات و نظرات این داوران در سه زمینه شعر و ترانه،تهیه و تنظیم موسیقی و همچینین خوانندگی میتواند هموار کننده راه علاقه مندانی باشد که آینده ی هنری ایران را رقم خواهند زد.در زمینه خوانندگی نام سعید آتانی به چشم میخورد که در چند سال اخیر همکاری های او با گروه دنگ شو و علیرضا طلیسچی همواره مخاطبان موسیقی را به وجد آورده و درخشان بوده است،در زمینه ترانه در این مسابقه از علی صفری بهره گرفته شده که همکاری ایشان با گروه ایهام به سرپرستی زانیار خسروی بی شک از ماندگارترین اتفاقات موسیقایی چند سال اخیر است. و در نهایت در زمینه تهیه و تنظیم موسیقی از سینارا که یکی از تنظیم کننده های جوان اما بنام موسیقی کشور است بهره گرفته شده که همکاری های او با شهاب مطفری و مازیار فلاحی بسیار مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفته است.

اما تهیه و تنظیم یک قطعه کامل موسیقی به عنوان جایزه توسط اساتید و داوران این مسابقه قطعا گامی بزرگ برای علاقه مندانی است که در میان آن ها، نفر برتر دوره اول این مسابقه انتخاب خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه ستاره برتر میتوانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام ستاره برتر با آدرس bartarin_setare@ آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها