پروژه “آهنگسازان جوان” با حمایت نشر موسیقی پتریکور برگزار خواهد شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : پروژه‌ی آهنگسازان جوان یک رویداد آموزشی و مسابقه‌ برای آهنگسازان زیر سی‌وپنج سالِ مقیم ایران است که توسط نشر موسیقی پتریکور به مدیریت هنری امین شریفی و کلاریز کشاورز شکل گرفته‌است.
متن خبر :

 

 

پروژه‌ی آهنگسازان جوان یک رویداد آموزشی و مسابقه‌ برای آهنگسازان زیر سی‌وپنج سالِ مقیم ایران است که توسط نشر موسیقی پتریکور به مدیریت هنری امین شریفی و کلاریز کشاورز شکل گرفته‌است. این رویداد شش ماهه در ادامه‌ی پروژه‌ی امواج نوی ایران؛ آنتولوژی موسیقی نو در ایران برای فلوت است که از سال 2016 فعالیت خود را زیر نظر نشر موسیقی پتریکور آغاز نموده است. امواج نوی ایران متشکل از آثار آهنگسازانی است که در شکل‌گیری صورت موسیقی نو در ایران نقش به‌سزایی دارند. هم‌زمان با انتشار آلبوم اول پروژه‌ی امواج نوی ایران، نشر موسیقی پتریکور به برگزاری رویداد آهنگسازان جوان همت گماشته است. هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد شرایط آموزش، اجرا و ضبط برای آهنگسازان جوان ایرانی است. این پروژه شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی، سمینار و سخنرانی توسط آهنگسازان بین‌المللی، همچنین اجرا و ضبط آثار منتخب می باشد. از آهنگسازانِ مهمان این رویداد می توان به اساتید آهنگسازی دانشگاه‌های هاروارد، ایندیانا، برکلی، سن‌دیه‌گو، کارنگی‌ملون و غیره اشاره کرد. نشر موسیقی پتریکور در سال 1394 تاسیس گردید و تا به امروز با هدف انتشار آثار آهنگسازان معاصر، برگزاری رویدادهای موسیقی و کمک به پرورش نسل نوی آهنگسازان ایران مشغول به فعالیت است.

www.petrichor-records.com
www.masharifi.com
www.kelariz.com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها