جاوید شفیعی «ای جان» را خواند
نویسنده خبر :

جاوید شفیعی «ای جان» را خواند

11 آگوست 2020 0 نظر
کد خبر : 969486
بازدید : 16
2 پسند
خلاصه خبر : جاوید شفیعی خواننده موسیقی ایرانی دومین قطعه رسمی خود با نام «ای جان» را با همکاری علی بحرینی و میلاد اکبری منتشر کرد.، قطعه «ای جان» به خوانندگی جاوید شفیعی از سروده‌های علی بحرینی و ساخته‌ها و تنظیم میلاد اکبری است
متن خبر :

 

جاوید شفیعی خواننده موسیقی ایرانی دومین قطعه رسمی خود با نام «ای جان» را با همکاری علی بحرینی و میلاد اکبری منتشر کرد.، قطعه «ای جان» به خوانندگی جاوید شفیعی از سروده‌های علی بحرینی و ساخته‌ها و تنظیم میلاد اکبری است. بهروز میرزایی (گیتار) و کیان دارات (سه تار) به عنوان نوازنده در این اثر هنرنمایی کرده‌اند و میلاد فرهودی، میکس و مستر این کار را به اتمام رسانده است.
چندی پیش نخستین قطعه شفیعی با نام «بغض جدایی» با دکلمه‌ای از حسین سلیمانی بازیگر و ترانه‌سرای مطرح کشور منتشر و با اقبال مخاطبان موسیقی ایرانی همراه شد.
همچنین تک آهنگ‌های دیگری نیز با مدیریت میلاد اکبری آهنگساز و تنظیم کننده سرشناس موسیقی تولید شده است که به زودی منتشر خواهند شد و در ادامه شاهد حضور پررنگ این خواننده در عرصه موسیقی ایرانی خواهیم بود.
جاوید شفیعی از سال 1384 با حضور در کلاس‌های آواز و ردیف ایرانی استاد مهران زمانی پا به عرصه موسیقی گذاشته و در ادامه در کلاس‌های آواز استاد مهدی فلاح شرکت کرده است.
قطعه‌ «ای جان» با صدای جاوید شفیعی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرارگرفته است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها