ششمین اجلاس شاعران همسرا آنلاین برگزار میشود
نویسنده خبر : Admin

ششمین اجلاس شاعران همسرا آنلاین برگزار میشود

Admin 11 آگوست 2020 0 نظر
کد خبر : 969504
بازدید : 34
2 پسند
خلاصه خبر : ششمین اجلاس شاعران هم‌سرا روز سه شنبه 14 آبان 1399برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
متن خبر :

 

ششمین اجلاس شاعران هم‌سرا آنلاین برگزار می‌شود
ششمین اجلاس شاعران هم‌سرا روز سه شنبه 14 آبان 1399برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
بنا به تصمیم رییس جمعیت شاعران آزاد ایران و شاعران هم سرا دوره ششم اجلاس شاعران هم‌سرا به دلیل رعایت فاصله اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزارمی‎شود.
سیدعباس مجابی با اعلام این خبر گفت: ما از هر نظر آمادگی انجام صد در صدی این مراسم را به صورت آنلاین داریم و برنامه های متنوع از شعر خوانی و موسیقی خواهیم داشت. بدین منظور سایت هم‌سرایی به زبان های ترکی یا به تعبیری آذری، عربی و انگلیسی فعال شده است که در در این دوره از اجلاس باید این سه سایت ترکی ، عربی و انگلیسی رونمایی و کار با آنها آغاز شود.
این جانباز جنگ تحمیلی ادامه داد: برای حضور شاعران عزیز به اجلاس ششم و مهمانان گرامی آنان کارتهای عضویتی صادر شده است که علاوه بر اطلاعات و مشخصات هر یک از این شعرا ، تمامی جوایز و مقام هایی که دریافت کرده اند، درج شده است و امتیازاتی در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام می شود.
وی تاکید کرد: ششمین اجلاس جهانی شاعران هم سرا و پنجمین نشست بزرگ جمعیت شاعران آزاد ایران، روز سه شنبه مورخ 14 آبان 1399، به مناسبت میلاد مسعود و مبارک حضرت ختمی مرتبت حضرت محمدبن عبدالله(ص)، برگزار کنیم. با این تفاوت که نباید هیچگونه تمدید و یا تغییری در برنامه به وجود آید.از طرفی مخشص نیست در تاریخ مورد نظر مجددا چه وضعیتی برما حاکم شود و آیا اجازه برگزاری در آن روز را خواهیم داشت یا دوباره به حدی شرایط بد می شود که اجازه تجمع داده نمی شود. با لحاظ قرار دادن این مطلب صریحا اعلام می شود :
سید عباس مجابی همچنین یادآور شد: به لطف خداوند تبارک و تعالی ما کاملا آماده ایم تا در تاریخ یاد شده تحت هر شرایطی این مراسم را همانند سالهای قبل، به طور کاملا زنده از ساعت 8 صبح لغایت 20 اجرا کنیم. و چناچه به هردلیلی ا حضور افراد ممانعت به عمل آید، ما مراسم را با هر تعداد که امکان داشته باشد، حتی بدون حضور یک نفر به صورت مجازی برگزار می کنیم.
ششمین اجلاس جهانی شاعران هم سرا سیدعباس مجابی( جانباز و فعال فرهنگی و رییس جمعیت شاعران آزاد ایران و شاعران هم سرا)، دکتر علی مظفر(دبیر علمی ششمین اجلاس جهانی شاعران هم سرا)، مرتضی امیری اسفندقه( رییس داوران ششمین اجلاس جهانی شاعران هم سرا) روز سه شنبه 14 آبان 1399 برگزار می‌شود.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها