کنسرت سیامک عباسی سیزدهم آبان ۱۴۰۲
نویسنده خبر : ملیکا گلی ، فاطیما نادی

کنسرت سیامک عباسی سیزدهم آبان ۱۴۰۲

ملیکا گلی ، فاطیما نادی 8 نوامبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1072906
بازدید : 66
157 پسند
خلاصه خبر : جدیدترین كنسرت سيامك عباسي در تاريخ ١٣ آبان ١٤٠٢ در مركز همايش هاي برج ميلاد برگزار شد.
متن خبر :

شبِ خاطره انگيز سيامك عباسي پس از مدت ها سکوت

جدیدترین كنسرت سيامك عباسي در تاريخ ١٣ آبان ١٤٠٢ در مركز همايش هاي برج ميلاد برگزار شد.

سيامك عباسي جزء خواننده هايست كه سال ها طرفداران خاصِ قديمي خود را حفظ كرده و احترام به سليقه مخاطب و سختگيري در ساخت و نشر آهنگ ها جزء اركان اصلي كار حرفه اي اوست. او به همين موضوعِ سختگيري
در ساخت و نشر آهنگ در كنسرت ١٣ ام اشاره كرد و دليل منتشر نكردن كار جديد را ايده آل گرايي خود ناميد اما به عنوان سوپرايزِ اجرا يك كار جديد و شنیده نشده اي را خواند كه موجب هيجان و تحسين توسط هواداران گرديد.

در این کنسرت قطعه هايي همچون پادشاه ،خوشبختيت آرزومه،خستم از همه ، تو كه نيستي ،زمان ،فرشته ي پاك ، عشق دور ،دچار ، كوه يخ ، عشق و … در اين كنسرت اجرا شد كه
در اين ميان قطعاتِ ” زمان” و “پادشاه” طرفداران بيشتري در بين مهمانان سيامك عباسي داشتند.

از جمله نكات ديگر این اجرا می توان به اخلاق حرفه اي سيامك عباسي اشاره كرد كه هميشه سعي داشته است كه از حاشيه دور باشد که الحق نیز در این مهم همواره موفقيت آميز عمل کرده است و نتیجه اين بي حاشيه بودن و تمرکز را ميتوان در نحوه اجرا و برگزاري كنسرت و حرکات اجرا کننده، استايل و همچنين ترانه ها دید.

از جمله نوازندگان اين اجرا میتوان به مجيد ساده،امين عطايي، گروه زهي،نيما ناظمي،داريوش بيژني و رهبر اركستر این اجرا همايون آرام فر اشاره کرد که سيامك عباسي را در شب خاطره انگيزش همراهي كردند که روی هم رفته شب کم اشتباهی را برای مخاطبان به یادگار گذاشتند.

شایان ذکر است که كنسرت ١٣ ام آبان ماه سيامك عباسي به همت موسسه فرهنگي هنري آواي بارانا و به تهيه كنندگي جناب آقای قنواتي در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار شد.

عكاس : فاطيما نادي
خبرنگار : مليكا گلي

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها