کنسرت علی زند وکیلی بیست و سوم آبان ماه ۱۴۰۲
نویسنده خبر : کیمیا ذکریا

کنسرت علی زند وکیلی بیست و سوم آبان ماه ۱۴۰۲

کیمیا ذکریا 16 نوامبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1073968
بازدید : 136
231 پسند
خلاصه خبر : تمدید کنسرت پاییزه علی زند وکیلی شب گذشته در سالن همایش های برج میلاد تهران با همراهی «ارکستر ایستگاه » برگزار شد.
متن خبر :

ایستگاه و علی زند وکیلی روی صحنه

تمدید کنسرت پاییزه علی زند وکیلی شب گذشته در سالن همایش های برج میلاد تهران با همراهی «ارکستر ایستگاه » برگزار شد.

علی زند وکیلی خواننده خوش صدای پاپ کشورمان در شامگاه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ با همراهی ارکستر « ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی کنسرت خود را بر روی استیج برج میلاد برگزار کرد.

زندوکیلی کنسرت خود را با قطعه ی «آب و آتش» شروع کرد و سعی بر این داشت تا فضای شاد و انرژی بخشی را برای مخاطبین حاضر در سالن ایجاد کند.

بعد از خوش آمد گویی‌ با طرفداران و مخاطبین حاضر در سالن قطعه پرطرفدار « نقاب» که مربوط به« سریال آقا زاده» است توسط زندوکیلی خوانده شد.
در ادامه نیز مجموعه ای از قطعات پرطرفدار زندوکیلی مانند «بی تفاوتی، عطر خاطره ، فصل پریشانی ، لالایی ، صنم ، زیباترین رویا ، دنیای بی رحم ، روسری آبی و شهر غریبه و… در این کنسرت به اجرا درآمد.

همچنین مهمانان عزیز و ارجمندی نیز در این کنسرت علی زند وکیلی را همراهی می کردند که از جمله آن ها می توان به سرکار خانم نعیمه نظام دوست،جناب اقای محمد زندوکیلی،جناب اقای جواد خواجوی،جناب اقای افشین مقدم اشاره کرد.

همراهی و هم صدایی و شور استقبال مخاطبین از این کنسرت مثال زدنی بود بطوریکه در سالن صندلی خالی وجود نداشت و تمامی صندلی ها پر بود و در تمامی ترک ها مخاطبین همصدا میشدند و ترک هارا با زندوکیلی همخوانی میکردند .

شایان ذکر است که این کنسرت خاطره انگیز به تهیه کنندگی جناب اقای «محمود شبیری» برگزار شد.

در پایان ببینده تصاویری از این‌کنسرت از قاب دوربین « کیمیا ذکریا » باشید.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها