کنسرت علیرضا طلیسچی بیست و یکم آذرماه ۱۴۰۲
نویسنده خبر : ثمین هنرور

کنسرت علیرضا طلیسچی بیست و یکم آذرماه ۱۴۰۲

ثمین هنرور 14 دسامبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1076158
بازدید : 116
232 پسند
خلاصه خبر : نسرت علیرضا طلیسچی سه شنبه شب، بیست و یکم آذرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران  برگزار شد و این خواننده در سه ماه پاییز میزبان ۳۵ هزار مخاطب در تهران بود.
متن خبر :

پاییز امسال؛
کنسرت طلیسچی در تهران ۳۵هزار مخاطب داشت
کنسرت علیرضا طلیسچی سه شنبه شب، بیست و یکم آذرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران  برگزار شد و این خواننده در سه ماه پاییز میزبان ۳۵ هزار مخاطب در تهران بود.
طلیسچی در هشتمین تمدید کنسرت تهران؛ قطعات «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» را به اجرا درآورد.
اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر
 دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) تشکیل می‌دادند.
همچنین رضا شفیعی جم بازیگر مطرح نیز یکی از مهمانان این اجرا بود.
کنسرت‌های علیرضا طلیسچی پاییز امسال در تاریخ‌های چهاردهم و سی‌ام مهرماه، پانزدهم و بیست و دوم آبان ماه، یکم، نهم، سیزدهم و بیست و یکم آذرماه برگزار شد.
گفتنی است؛ کنسرت‌ شب گذشته علیرضا طلیسچی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.
برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها