اولين خواننده مجاز رپ رونمايي شد
نویسنده خبر :

اولين خواننده مجاز رپ رونمايي شد

18 ژانویه 2015 0 نظر
کد خبر : 697149
بازدید : 58
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

مطابق شنيده‌ها بالاخره اولين قطعات رپ -يا به قول پيروز ارجمند مدير دفتر موسيقي، گفتاواز- از دفتر موسيقي مجوز گرفت. اردلان هوشمند اولين خواننده رپ غيررسمي است که موفق شده از شوراي شعر دفتر موسيقي ارشاد مجوز بگيرد.

در اين باره با «محمدعلي بهمني» غزلسراي نامدار معاصر و عضو شوراي شعر دفتر موسيقي گفت : «چند متن برايمان آمده بود که متن‌هاي بدي هم نبود. شخصي که اين ترانه‌ها را آورده بود، روي درخواستش ننوشته بود گفتاواز ولي تشخيص ما با توجه به نوع متن اين بود که مربوط به اين گونه موسيقي است و نوشتيم گفتاواز و مجوز داديم.»

بهمني در پاسخ به اين پرسش که آيا همه ترانه‌هاي اردلان هوشمند که به شورا ارائه شده بود، مجوز گرفته يا نه، پاسخ داد: «اسم شخص الان در ذهنم نيست ولي تعدادي از کار‌ها خوب بودند. ما هم دفاع کرديم و گفتيم اگر متن اين باشد، اشکالي ندارد و بقيه‌اش به موسيقي مربوط است که ايراد بگيرند يا نه. اين شعر را يکي مي‌تواند دکلمه کند يا آوازي بخواند يا به شکل گفتاواز بخواندش. اين از نظر ما مساله‌اي نيست.»

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها