نخستین جشنواره ملی دانشجویی برگزار می‌شود
نویسنده خبر : احسان احمدی

نخستین جشنواره ملی دانشجویی برگزار می‌شود

احسان احمدی 10 نوامبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1073293
بازدید : 164
342 پسند
خلاصه خبر : نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران و با هدفِ معرفی استعدادهای این حوزه به عرصه موسیقی ایران برگزار می‌شود.
متن خبر :

نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران و با هدفِ معرفی استعدادهای این حوزه به عرصه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46، نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی با تمرکز بر موسیقی نواحی ایران، به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 برگزار می‌شود.
سوسن تقی‌پور مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 می‌گوید: پرداختن به موسیقیِ دانشجویی بی‌گمان تاثیری شگرف در پیشرفت این هنر در کشورمان خواهد داشت. استعدادهای بسیاری در میان دانشجویان کشورمان هستند که از دلِ جشنواره‌های دانشجویی می‌توان آنها را کشف و به جامعه هنری معرفی کرد.
او ادامه می‌دهد: ما در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46، جشــنواره ملــی موسیقی دانشجویی را بــا مشــارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشورمان و برای معرفیِ استعدادهایی از سراسر کشور با محوریت موسیقی نواحی ایران برگزار می‌کنیم.

فراخوان این جشنواره با تشریحِ بخش‌های مختلف و چگونگی شرکت در جشنواره منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. شرکت در نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی، محدودیت سنی ندارد و کلیه دانشجویان کشورمان در هر مقطع تحصیلی و در هر دانشگاهی از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
این جشنواره با تمرکز بر موسیقی نواحی و در سه بخشِ خوانندگی، نوازندگی و گروه‌نوازی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به موسیقی تا 15 آذر 1402 فرصتِ شرکت در این رویداد را دارند. در ادامه می‌توانید متن کامل فراخوان را مطالعه کنید:

 

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها