آلبوم “تلخند” رونمایی شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم “تلخند” رونمایی شد

Admin 24 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 784667
بازدید : 44
1 پسند
خلاصه خبر : عصر روز جمعه ۲ مهرماه ۹۵، آیین رونمایی آلبوم "تلخند" با حضور عوامل تهیه آلبوم، تعدادی از اهالی موسیقی و سینما و اصحاب رسانه در آمفی تئاتر بوستان شهرآرا به میزبانی شرکت آوای مهر میهن ناشر این آلبوم برگزار شد...
متن خبر :

 

آیین رونمایی آلبوم تلخند با صدای علیرضا شایان برگزار شد
عصر روز جمعه ۲ مهرماه ۹۵، آیین رونمایی آلبوم “تلخند” با حضور عوامل تهیه آلبوم، تعدادی از اهالی موسیقی و سینما و اصحاب رسانه در آمفی تئاتر بوستان شهرآرا به میزبانی شرکت آوای مهر میهن ناشر این آلبوم برگزار شد.

این آلبوم با ۸ قطعه در سبک پاپ و توسط شرکت “آوای مهر میهن” با مدیریت “کیارش حسن زاده” و مدیریت هنری “مهشاد عرب” و “دانیال شهرتی” تولید و منتشر شده است. تمامی ترانه های آلبوم سروده مهشاد عرب و دانیال شهرتی نیز آهنگساز ۶ قطعه از این مجموعه بوده است؛ مهدی بابایی با ملودی قطعه “بانو” و محمدرضا سبزواری با قطعه “دو نفره” از دیگر آهنگسازان “تلخند” می‌باشند. تنظیم تمامی قطعات نیز بر عهده دانیال شهرتی بوده است. همچنین مدیر اجرایی نیز ساناز یوسفی و مدیریت پخش بر عهده عرفان جهانگیر است.

“تلخند” اولین آلبوم رسمی علیرضا شایان می‌باشد و از صبح شنبه ۳ مهر، توزیع و پخش آن آغاز شده است.

در ابتدای مراسم و پس از پخش نماهنگی با صدای علیرضا شایان، کیارش حسن زاده مدیریت شرکت آوای مهر میهن پس از خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضرین گفت: امروز را روز علیرضا شایان یکی از خوانندگان جدید آوای مهر میهن می‌نامیم.

سپس علیرضا شایان، خواننده آلبوم تلخند پس از سلام و خیر مقدم خدمت حاضرین عنوان کرد: این آلبوم را به روح پدرم که همیشه کنارم بوده و همچنین به مادر عزیزم تقدیم می‌کنم؛ امیدوارم تلخند را گوش کنید و دوست داشته باشید.

از نکات قابل توجه این مراسم، استقبال و حضور چشمگیر مردم از همان ابتدا در سالن بود.

در ادامه مهشاد عرب، ترانه سرا ، با دکلمه ی ترانه ای به نام “دنیای بی مرز” در رابطه با آلبوم توضیح داد: این آلبوم در اصل دارای ۹ قطعه بود و قطعه ای با نام “دنیای بی مرز” که نام اولیه آلبوم هم بود؛ از این مجموعه کنار گذاشته شد .

وی افزود: روند تولید آلبوم دو سال طول کشید؛ همچنین به لطف شرکت آوای مهر میهن و دکتر کیارش حسن زاده و خانم ساناز یوسفی و لطفی که عزیزان در وزارت ارشاد دارند؛ روند دریافت مجوز آلبوم به سرعت پیش رفت.

سپس دانیال شهرتی آهنگساز و مدیر هنری آوای مهر میهن، در رابطه با آلبوم گفت: بی دردسر ترین همکاری ای که در طی این سال ها داشتم؛ همکاری با علیرضا شایان بود، صدای شایان خاص است و سعی کردیم فضای موسیقی آلبوم نیز با این صدا هماهنگ باشد، امیدوارم کار را دوست داشته باشید.

درادامه مراسم، علیرضا شایان درباره همکاری و حضور با مهشاد عرب در تمامی ترانه های آلبوم به عنوان ترانه سرا، گفت: در ابتدا شاید ترس از تکراری شدن قطعات را داشتم ولی پس از همکاری در چندین قطعه متوجه شدم که فضا و حس و حال هر ترانه با ترانه ی دیگر، متفاوت است و تکراری نیست؛ همچنین به این دلیل که “تلخند” اولین آلبوم من بود؛ ترجیح دادم با یک گروه کار کنم زیرا رنج صدایی من را می‌شناختند.

دانیال شهرتی در راستای سخنان شایان اضافه کرد: مهشاد عرب بعد وسیعی در کلام دارد و در تمام همکاری هایی که داشتیم؛ ترانه ها شبیه به هم نیستند.

مهشاد عرب نیز افزود: من حس می‌کنم چندین کاراکتر مختلف در من زندگی می‌کند؛ به همین دلیل ترانه هایی که می‌نویسم به هم شبیه نیستند. این آلبوم شامل عاشقانه هایی است که دایره واژگانی گسترده ای دارند.

دانیال شهرتی در رابطه با ویژگی های متمایز کننده آلبوم “تلخند” تشریح کرد: امروزه هفتاد درصد آلبوم هایی که می‌شنویم دارای ملودی های کاور است، ولی در آلبوم شایان هیچ یک از کارها کاور نیست؛ همچنین صدای شایان نیز متعلق به خودش است و تقلیدی نیست.

مهشاد عرب در تایید سخنان شهرتی اضافه کرد: شخصیت صدایی علیرضا شایان منحصر به فرد و متعلق به خودش است؛ ما نیز سعی کردیم بر اساس این شخصیت صدایی ترانه بنویسیم و آهنگ بسازیم. حتی از لحاظ سازبندی نیز این آلبوم تفاوت هایی با سایر کارهای بازار دارد.

همچنین عرب در مورد همکاری های دو نفره اش با دانیال شهرتی گفت: من و دانیال شهرتی با دیگر موزیسین ها و ترانه سراها نیز در آینده همکاری بیشتری خواهیم داشت و ‌سایر هنرمندان را در جمع خود می‌پذیریم.

پس از آن علیرضا شایان از تصمیمش برای برگزاری کنسرت در سال آینده خبر داد.

کیارش حسن زاده در همین راستا گفت: ابتدا باید از انتشار آلبوم بازخورد مناسبی بگیریم و سپس با اجراهای کوچک تر شروع به برگزاری کنسرت کنیم.‌

پس از آن علیرضا شایان سه قطعه را به صورت زنده برای حاضرین اجرا کرد که با استقبال بسیار خوب و پرشوری از جانب مخاطبان حاضر در سالن رو به رو شد.

در پایان دانیال شهرتی دلیل حضورش در آلبوم به عنوان عکاس و طراح، علاوه بر آهنگساز را علاقه مندی اش به عکاسی و طراحی عنوان کرد و گفت: هیچ‌گونه اجباری در این همکاری نبوده و خود خواننده از کارهای من استقبال کرده و تصمیم به همکاری گرفتیم.

گفتنی است مدیریت اجرایی این مراسم را عرفان جهانگیر و روابط عمومی آوای مهر را ساناز یوسفی بر عهده داشت.

شایان به ذکر است پرستو صالحی، نعیمه نظام دوست، شراره رخام، مهتاب رخصتی، حسین نجفی،، امید الله کویی، محمد رسولی، علی ملک پور، سهیل رحمانی، علیرضا جوادی و چند تن دیگر از چهره های هنری از جمله مهمانان حاضر در سالن بودند .

 

عکاس : امین غلامی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها