تیزر آلبوم جدید “محمد علیزاده” منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

تیزر آلبوم جدید “محمد علیزاده” منتشر شد

Admin 8 ژانویه 2017 0 نظر
کد خبر : 806784
بازدید : 12
2 پسند
خلاصه خبر : تیزر تصویری آلبوم موسیقی «گفتم نرو» جدیدترین اثر «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» به کارگردانی «بهنام دریانی» و «مهدی قدیری» منتشر ‌شد...
متن خبر :

 

تیزر تصویری آلبوم موسیقی «گفتم نرو» جدیدترین اثر «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» به کارگردانی «بهنام دریانی» و «مهدی قدیری» منتشر ‌شد.
آلبوم موسیقی «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت موسیقی «ایران گام» روز سه‌شنبه 21 دی ماه جای در سراسر کشور منتشر می‌شود و تیزر تصویری آن به کارگردانی «بهنام دریانی» منتشر ‌شد.
«میلاد ترابی» تنطیم اکثر قطعات «گفتم نرو» را برعهده داشته است و «مهرزاد امیرخانی» نیز اکثر ترانه‌های آن را سروده است؛ این آلبوم، هشت قطعه موسیقی را شامل می‌شود که عبارتند از: «بی‌معرفت»، ترانه «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدا نگهدار»، «عشقم این روزا»، «چهل درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند».
از «محمد علیزاده» تاکنون آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» با تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر شده است.

 

تیزر آلبوم گفتم نرو با صدای محمد علیزاده

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها