گفتم نرو ، با صدای محمد علیزاده منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

گفتم نرو ، با صدای محمد علیزاده منتشر شد

Admin 15 ژانویه 2017 0 نظر
کد خبر : 807979
بازدید : 46
6 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «گفتم نرو» جدیدترین اثر «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در سراسر کشور منتشر شد...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «گفتم نرو» جدیدترین اثر «محمد علیزاده» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در سراسر کشور منتشر شد.
آلبوم موسیقی «گفتم نرو» با صدای «محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیرشرکت موسیقی «ایران گام» امروز یکشنبه 26 دی ماه جاری توسط پخش «هنر شهر» منتشر ‌شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی در سراسر کشور قرار گرفت.
«محمد علیزاده» در یادداشت کوتاهی با دست‌خط خودش روی کاور آلبوم «گفتم نرو» نوشته است: «خداوندا، اراده‌ام را به زمان کودکی بازگردان. همان زمان که برای یک بار ایستادن، هزار بار می‌افتادم اما ناامید نمی‌شدم.»
«گفتم نرو» که هم اکنون در صدر پرفروشترین آلبوم‌های موسیقی ایران قرار دارد؛ «میلاد ترابی» مدیر تولید موسیقی و همچنین تنطیم اکثر قطعات «گفتم نرو» را برعهده داشته است و «مهرزاد امیرخانی» نیز اکثر ترانه‌های آن را سروده و عکاسی و طراحی کاور آلبوم «گفتم نرو» نیز بر عهده «بهنام دریانی» بوده است.
این آلبوم، هشت قطعه موسیقی را شامل می‌شود که عبارتند از: «بی‌معرفت»، ترانه «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدا نگهدار»، «عشقم این روزا»، «چهل درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند».
در آلبوم موسیقی «گفتم نرو»؛ فرشید ادهمی: نوازنده گیتار آکوستیک و اسپانیش، معین راهبر: نوازنده پیانو، امیرحسین اویسی: نوازنده پیانو، هومن نامداری: نوازنده ساکسیفون، اشکان موسوی: ارکستر زهی، علیرضا شهبازی: نوازنده گیتار الکتریک، بهمن میرزازاده: نوازنده عود، امیرحسین کاشانیان: نوازنده گیتار اسپانیش، داوود اریکه: نوازنده ساکسیفون، احسان نی زن: نوازنده ویلن، پیام طونی: ارکستر زهی و نوازنده ویلن آلتو و مجتبی تقی‌پور: نوازنده گیتار الکتریک با سازهای خود در کنار محمد علیزاده به هنرنمایی پرداخته‌اند.
همچنین میلاد ترابی، معین راهبر، امیرحسین اویسی و شهاب اکبری تنطیم‌کنندگان «گفتم نرو» و مهرزاد امیرخانی و سید محمد کاظمی نیز ترانه‌های این اثر موسیقیایی را سروده‌اند و میکس و مسترینگ قطعات این اثر توسط میلاد ترابی و آرش پاکزاد صورت گرفته است.
از «محمد علیزاده» تاکنون آلبوم‌های «دلت با منه» و «سوپرایز» با تهیه‌کنندگی شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر شده است.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها