اولین اجرای عیدانه پریزاد،عیدانه حاجیلی
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : در این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار حاجیلی در طول سال گذشته اجرا شد که اکثریت قطعات اجرا شده به قطعات آلبوم جدید حاجیلی اختصاص داشت که تیر ماه امسال وارد بازار موسیقی شد...
متن خبر :

 

کنسرت امید حاجیلی با حضور پرشور هوادارن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.

 

 

در این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار حاجیلی در طول سال گذشته اجرا شد که اکثریت قطعات اجرا شده به قطعات آلبوم جدید حاجیلی اختصاص داشت که تیر ماه امسال وارد بازار موسیقی شد.

در این اجرا همچون اجراهای گذشته نوازندگان مهمان گروه حاجیلی در دو قطعه ایشان را همراهی کردند.نوازندگان نقاره (وحید اسداللهی) و نی انبان (محسن شریفیان) با اجرای زیبای خود در قطعات آذری و جنوبی شور حال دیگری را به این اجرا بخشیدند.

اما حاجیلی که در روزهای گذشته قطعه شاد و انرژیک پریزاد را منتشر کرده ،در این کنسرت درهنگام اجرای این قطعه با استقبال کم نظیر مخاطبان روبرو شد و بازخورد بسیار مثبتی از مخاطبان خود دریافت کرد.

روی هم رفته حاجیلی توانست موفقیت و انرژی خود در اجراهای زنده را بار دیگر تکرار کند و با انرژی بسیار به سراغ فعالیت های خود در سال جدید برود.

شایان ذکر است که این کنسرت به همت موسسه رویال هنر پارس با مدیریت مجید عبدی برگزار شد.

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها