اجتماع ستارگان در کنسرت شهاب مظفری
نویسنده خبر : Admin

اجتماع ستارگان در کنسرت شهاب مظفری

Admin 7 جولای 2017 0 نظر
کد خبر : 861790
بازدید : 62
1557 پسند
خلاصه خبر : کنسرت شهاب مظفری به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان راد» و «سعید سال افزون» در چهار سانس با حضور ستارگان حوزه موسیقی برگزار شد...
متن خبر :

 

 

نخستین کنسرت رسمی شهاب مظفری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

کنسرت شهاب مظفری به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان راد» و «سعید سال افزون» در چهار سانس با حضور ستارگان حوزه موسیقی برگزار شد.
این هنرمند که با انتشار تک آهنگ و بدون انتشار آلبوم توانست نظر مخاطبان حوزه موسیقی را به خود جلب کند در این کنسرت به اجرای قطعات حس عمیق، تمومش کن، آی، تنهام بذار، پاییز، حلالت نکردم، میگن که عوض شدی، برگرد خونه، عکس قدیمی، تورو خواب دیدم، همش سی سالمه، تو بخند، تلخ و منو ترکم نکن پرداخت و شبی به‌یادماندنی را برای دوستدارانش رقم زد.
در این کنسرت امید فرهودنیا (گیتار باس)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، رضا معروف (پرکاشن)، نوید چراغی (پرکاشن)، امین قومی نژاد (درامز)، کسری خدیور (ویولن)، مجید قدیانی (کیبورد) و مهدی فردی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) به عنوان اعضا ارکستر این هنرمند او را یاری کردند.
مسیح و آرش، پازل بند (علی رهبری و آرین بهاری)، حسین سلیمانی، نازنین مشرفی، ایمان غفاری، علی یاسینی و عرفان علیرضایی،ترانه مکرم، سینا شعبانخانی و… ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.

 

عکاس : امیر حسن کی نژاد “اختصاصی گانجا موزیک”

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها