آسمانی که از همیشه آبی تر شد
نویسنده خبر : Admin

آسمانی که از همیشه آبی تر شد

Admin 13 ژانویه 2018 0 نظر
کد خبر : 900705
بازدید : 32
5 پسند
خلاصه خبر : کسری حاجی زاده خواننده و آهنگساز در اردیبهشت امسال در تالار ایوان شمس به همراه گروه آوای شفق با سرپرستی حسین ضروری با اجرای قطعات کلاسیک و فولکلور به دیدار مخاطبان خود رفت...
متن خبر :

 

کسری حاجی زاده خواننده و آهنگساز در اردیبهشت امسال در تالار ایوان شمس به همراه گروه آوای شفق با سرپرستی حسین ضروری با اجرای قطعات کلاسیک و فولکلور به دیدار مخاطبان خود رفت.

 

اجرایی که‌ ۱۰ روز مانده به آن تمامی بلیط های آن به فروش رسید ولی برای سانس دیگری تمدید نشد.
پس از آن خبر انتشار قطعه ای جدید با ترانه “علی آریا” به نام “رُک” را به مخاطبان خود داد و نزدیک به ۲ ماه بعد تیزری تصویری با کارگردانی “فادی رازمهر” منتشر شد که نشان دهنده کاری با فضای عاشقانه مثبت بود‌.
اگرچه اولین قطعه عاشقانه با فضای مثبت این خواننده بود اما تنظیم و ملودی آن نیز در فضایی امروزی تر و سازبندی های غربی بود‌.
پس از موفقیات قطعات “تنهایی” ، “چون من عاشقم” و “هیاهو” قطعه “رُک” توانست از تمامی قطعات پیشی بگیرد و محبوب ترین قطعه شود.
تنها در کمتر از ۲۴ ساعت پس از پخش آن استقبال مخاطبان از این قطعه باعث شد که در کمترین زمان ۱ میلیون دانلود از این کار صورت بگیرد و تاکنون این تعداد بسیار بیشتر نیز شده است و نزدیک به ۳ میلیون رسیده است.
تنظیم این کار به عهده “آرش آردفروشان” و میکس و مسترینگ “امیر آرامش نژاد” بود.
حال خبرها حاکی از پخش قطعه ای جدید و اجرا در تاریخ ۹ اسفند ماه در سالن حوزه هنری می باشد.
باید دید آیا قطعه جدید میتواند موفقیت های قبل را تکرار کند؟
باز هم شاهد sold out شدن بلیط ها هستیم؟

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها