قطعه تیم ملی کشورمان به ارکسترهای سمفونیک سپرده شد
نویسنده خبر : محمدرضا منش

قطعه تیم ملی کشورمان به ارکسترهای سمفونیک سپرده شد

محمدرضا منش 15 ژانویه 2018 0 نظر
کد خبر : 900865
بازدید : 32
3 پسند
خلاصه خبر : قطعه رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان به ارکسترهای سمفونیک و ملی سپرده شد...
متن خبر :

 

قطعه رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان به ارکسترهای سمفونیک و ملی سپرده شد.

 

چند سالی هست که رسم شده هر کشوری که در جام جهانی حضور دارد یک قطعه به عنوان موسیقی و نماد کشور خود را به مسابقات معرفی میکند. البته در کشور ما بصورت خودجوش بسیاری از هنرمندان مطرح و گمنام این کارو انجام میدن و شروع به خواندن آهنگ برای تیم ملی میکنن که درمورد خوب و بد این کار صحبت های زیادی هست، از جهتی عنوان میکنند که خیلی بد هست این نا به سامانی ولی از جهتی دیگر خیلیا این کاروهمدلی و حمایت میدانند.
در هر صورت ولی یک قطعه هست که بصورت رسمی از طریق فدراسیون فوتبال سفارش داده میشود که دوره پیش #احسان_خواجه_امیری این کار را به عهده داشت و این دوره نیز طبق تفاهمنامه که میان علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به امضا رسید، تعیین شد آهنگ ایران برای جام جهانی توسط دو ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران ساخته و اجرا شود. بر این اساس قرار است توسط آهنگسازان ، خوانندگان و شاعران مطرح کشورمان آثاری تولید و در روزهای منتهی به اعزام تیم ملی در تالار باشکوه وحدت با حضور اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان و بزرگان فرهنگ و هنر کشور اجرا شود.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها