آلبوم «کبوتر خانه» استاد مصطفی قناعت منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «کبوتر خانه» استاد مصطفی قناعت منتشر شد

Admin 17 ژانویه 2018 0 نظر
کد خبر : 901005
بازدید : 16
0 پسند
خلاصه خبر : «کبوتر خانه»، نام اثریست تازه از استاد «مصطفی قناعت» که در قالب 11 قطعه به نام های «جویباره»، «آتشگاه»، «دیلمان»، «اسپرلوس»، «ساری گلین»، «رهنان»، «سوگند»، «شور الدشت»، «یاغوش»، «گوشه جز» و «زرد ملیجه»، به اجرا در آمده و از طریق ریتمو در دسترس است...
متن خبر :

 

البوم موسیقی «کبوتر خانه» اثری از «مصطفی قناعت»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «خانه هنر خرد»، روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «ریتمو»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

 

 

«کبوتر خانه»، نام اثریست تازه از استاد «مصطفی قناعت» که در قالب 11 قطعه به نام های «جویباره»، «آتشگاه»، «دیلمان»، «اسپرلوس»، «ساری گلین»، «رهنان»، «سوگند»، «شور الدشت»، «یاغوش»، «گوشه جز» و «زرد ملیجه»، به اجرا در آمده و از طریق ریتمو در دسترس است.

این پیشکسوت اصفهانی در اثر خود، به اجرای قطعاتی ناب با ساز «کلارینت» پرداخته و «زکریا یوسفی» نیز با نوازندگی سازهای کوبه ای با وی همکاری کرده است. همچنین طراحی گرافیک آلبوم «امید نعم الحبیب»، «مهدی قاسمی»، (استودیو ملی)، عکس «محمد رضا سلطانی»، دبیر عکس «شادی قدیریان»، ترجمه «مهرداد غلامی»، صدابرداری «فرهاد ارباب شیرانی»، (استودیو آواهنگ)، ناظر ضبط «نبیل یوسف شریداوی» و میکس و تهیه نسخه نهایی «حامی حقیقی» را عهده دار بوده اند.

استاد «مصطفی قناعت»، زاده 1336 در اصفهان است و نوازندگی تخصصی ایشان در زمینه سازهای بادی (کلارینت) می باشد که سابقه ای 50 ساله دارد. استاد قناعت از 1347 فعالیت موسیقی خود را در «امور تربیتی استان اصفهان» آغاز کرده و تا به امروز، همکاری های متعددی با ارکسترهای معتبر، زیر نظر رهبران و اساتید موسیقی به نامی همچون «ارکستر بزرگ فرهنگ و هنر اصفهان» به سرپرستی زنده یاد «مجتبی میر زاده»، «ارکستر ایرانی» به سرپرستی زنده یاد «سیروس ساغری»، ارکستر «میرفخرایی» و …بسیاری مجموعه های دیگر داشته است.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «کبوتر خانه» از «مصطفی قناعت»، توسط «خانه هنر خرد» با مدیریت «مرسده صادقی»، مدیریت هنری «علی صمد پور» و مدیریت اجرایی «فاطمه فرهادی» منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را، از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به دانلود قانونی آن، از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها