قدمی به جلو در بازگشت سیروان خسروی به صحنه
نویسنده خبر : محمدرضا منش

قدمی به جلو در بازگشت سیروان خسروی به صحنه

محمدرضا منش 5 آوریل 2022 0 نظر
کد خبر : 1032089
بازدید : 120
89 پسند
خلاصه خبر : سیروان خسروی که همواره به صورت حرفه‌ای در کنسرت ها پیش می‌رود در نوروز امسال نیز درخشش خود را نیز تکرار کرد.
متن خبر :

 

سیروان خسروی که همواره به صورت حرفه‌ای در کنسرت ها پیش می‌رود در نوروز امسال نیز درخشش خود را نیز تکرار کرد.

او با وسواس در پرفورمنس های مختلف اجرا ، نورپردازی و ویدیو مپینگ حرفه‌ای، همواره یادآور نکته‌ مهم “جلوه‌های بصری” در کنار اجرای استاندارد در به روی صحنه رفتن یک کنسرت است.
خسروی با همان وسواس همیشگی در گروه خود با مهندسین و تکنسین های مختلف صدا همچون “لئون الگانت”، همواره سعی کرده یک اجرای و صدای استاندارد و خاص، به گوش مخاطبان اجراها برساند که این امر، در قطعات او نیز قابل لمس است، قطعاتی که بارهای بار در مورد کپی بودن و شباهت های آن‌ها با قطعات خارجی سخن گفته شده و وی با منطقی صحيح همیشه سعی در پاسخگو بودن در باره آن ها داشته که به طور مثال میتوان به تقل این جمله از ایشان اکتفا کرد که: “چه اشکالی دارد مثلا در کشوری که پراید تولید می‌شود یک شخص بنز کپی کند”. به عقیده من، همین تفکر از او شخصی پیشرو ساخته است. البته پشت سر این مهم، نمیتوان عوامل بسیاری مانند مدرسان و راه بلدانی توانا و به نام، نظیر ” کاوه یغمایی” و اتاق فکری قوی را نادیده گرفت که نقش بسزایی در موفقیت تیمی به نام سیروان خسروی دارند.
عواملی که اشاره شد، باعث می شود سیروان خسروی در چندین سانس متوالی در نوروز امسال در سالن “اسپیناس پالاس” و با برادران “حاتم‌پور”، مدریت محترم موسسه “آوای فروهر” اجراهایی را به روی صحنه برد که استقبال از آن ها کم سابقه و شاید بی سابقه باشد.

در ادامه تصاویر این اجرا را از نگاه دوربین “سارا الهی” و “فاطمه ابراهیمی” بیننده باشید.

محمدرضا منش

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها