بازگشت علی عبدالمالکی با کنسرتی باشکوه در برج‌میلاد تهران
نویسنده خبر :
خلاصه خبر :
متن خبر :

بازگشت علی عبدالمالکی با کنسرتی باشکوه در برج‌میلاد تهران

 

پس از مدت ها انتظار هواداران و تلاش های مستمر برای برگزاری کنسرت و همچنین زمان زیاد دوری از صحنه؛ علی عبدالمالکی توانست در تاریخ سوم تیرماه هزار و‌چهارصد و دو در برج میلاد تهران در دو سانس به روی صحنه برود و با طرفداران خود دیداری تازه کند.

عبدالمالکی در این کنسرت بیشتر سعی در اجرای قطعات پرطرفدار خود داشت که با استقبال خوب مخاطبان نیز شور و حال کم نظیری در اجرا حکم فرما بود.

از جمله قطعاتی که عبدالمالکی در این اجرا برای مخاطبان در نظر گرفتع بود میتوان به
منو یادت نره٬امشب٬جنگ٬تاج سر٬اعتراف٬میخوام آروم بشم اشاره کرد که اجرای قطعه «اعتراف» با استقبال زیادی از طرف هواداران روبه رو شد.

اعضای گروه نوازنده علی عبدالمالکی را در این اجرا همايون خليلي٬سياوش مطلبي٬مهدي نيكرو٬رضا جمال٬ميلاد مالكي٬آرش برزنده
تشکیل میدادند که اجرای کم نقص و کاملی را به نمایش گذاشتند و روی هم رفته توانستند شب خاطره انگیزی را برای مخاطبین رقم بزنند.

هم چنین در کنسرت شب گذشته ، علی عبدالمالکی بخشی از موزیک منتشر نشده خود به نام « قصه » را نیز اجرا کرد که این قطعه سورپرایز ویژه عبدالمالکی برای هوادارن پرشور خود در این اجرا بود.

اما مهمانان عزیز و ارجمندی نیز به تماشای اجرای عبدالمالکی نشستند.پویا امینی (بازیگر) ، پدرام کریمی (مجری) ، رابعه اسکویی (بازیگر) از جمله هنرمندانی بودند که عبدالمالکی ایشان در این برنامه میزبانی می کرد.

شایان ذکر است که این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «کُرد» با مدیریت مهدی کُرد در تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه دوربین «کیمیا ذکریا پور» و «ملیکا گُلی» بیننده باشید.

کیمیا ذکریاپور و ملیکا گُلی

 

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها