Live Concert Ali Abdolmaleki | خرداد 91
نویسنده خبر :

Live Concert Ali Abdolmaleki | خرداد 91

20 ژوئن 2012 1 نظر
کد خبر : 39546
بازدید : 38
11 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

“سه شنبه 30 خرداد 91 ساعت 18 و 21 سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران” دومین کنسرت رسمی علی عبدالمالکی با حضور بیش از 5 هزار نفر از دوستدارانش شب گذشته در 2 سانس پیاپی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید .
در این کنسرت علی عبدالمالکی به اجرای قطعاتی از آلبوم جدید و قطعات پرطرفدار آلبوم قبلی اش پرداخت و از بین آن ها قطعات “انگاری مریضم , هی تو , دیدم ” مورد استقبال فراوان قرار گرفت .
از نکات بارز این کنسرت حضور مادر علی عبدالمالکی بود که قبل از اجرای قطعه مادر توسط او قدردانی و سپاس فراوان به عمل آمد .
حضور هنرمندانی همچون آرمیک , امیر حیدری , مرتضی پاشایی , مجید الماسی و صالح رضایی شور و
شعفی خاص در بین حضار ایجاد نمود .
از حاشیه های این کنسرت می توان به حضور عوامل نیروی انتظامی و برخورد امر به معروف و نهی از منکر آنها همچون کنسرت مازیار فلاحی اشاره کرد که موجب نگرانی در برخی از حاضرین گردید ولی دقایقی پس از شروع کنسرت , اجرای پرشور و حال علی عبدالمالکی تمام نگرانی ها را از بین برد به طوریکه در اکثر قطعات حاضرین با شور و
شعفی وصف ناپذیرعلی عبدالمالکی را همراهی می کردند .

 

عکسهایی از این کنسرت زیبا که توسط عکاس و خبرنگار رسانه فرهنگی و هنری گانجا تهیه شده به صورت اختصاصی تقدیم شما عزیزان میگردد.

 

"سه شنبه 30 خرداد 91 ساعت 18 و 21 سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران"


دانلود کلیه عکس ها در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

 
   
   
   
   
   
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   جــای شمــا خالــی
 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها