7th Band – Live in Concert Tehran | 14 Mordad 94
نویسنده خبر :

7th Band – Live in Concert Tehran | 14 Mordad 94

6 آگوست 2015 1 نظر
کد خبر : 721758
بازدید : 72
11 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

شامگاه 14 مرداد ماه سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس پذیرای گروه سون و دوستدارانش بود . با وجود  تاخیر نیم ساعته که تمامی گروه های موسیقی این روز ها با آن روبرو هستند،آرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی برنامه را با ” یه راهی پیش روم بزار” آغاز کردند،  قطعات نوستالژیک و پر خاطره ی گروه سون یکی یکی به اجرا در آمدند ،آرش قنادی در اواسط برنامه به آلبوم جدید اشاره کرد و گفت : آنقدر روی سریع آلبوم دادن ما اصرار نکنید، ما  صرفا به خاطر  فروش بلیط های کنسرتمان آلبوم نمیدهیم و سعی میکنیم  آلبوم با کیفیتی را خدمت مردم قرار دهیم و ادامه داد : ما اطمینان داریم که همه ی دوستداران ما که بلیط های کنسرتمان را تهیه میکنند، آلبوم های  مارا نیز به صورت ارجینال تهیه میکنند. آرش قنادی قطعه ی ستاره را به عنوان غرور انگیز ترین و خاطره انگیز ترین اثرو ملودی ساخته شده توسط  گروه سون معرفی کرد  و یکی از قطعات آلبوم جدیدشان را برای دومین بار در تهران اجرا کردند. 

قطعات اجرا شده در این کنسرت از جمله : یه راهی پیش روم بزار، همش به تو فکر میکنم، خواهش ،ادعا،واست میمیرم،اعتراف، بوی عید، من بی تو میمیرم، ستاره و دوست دارم  یودند . 

حسین شریفی (ترومبون)،حسن فراهانی ( ترومپت)،هادی جداری (ساکسوفون)، پژمان فرهمند ( پرکاشن)، پیمان لطیفی ( درامز)،بهروز علیاری ( کیبورد و پیانو )،سعید حسن زاده ( گیتار بیس) ،محمد رضوانی زاده ( گیتار کلاسیک) ، احمد حضرتی ( بوزوکی )  در  این برنامه به هنرنمایی پرداختند . 

این کنسرت با همت “شرکت آوای دوران” به مدیریت سرکار خانم کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی به روی صحنه رفت، از امیرهوشنگ امیرشکاری (روابط عمومی موسسه آوای دوران) بابت هماهنگی های لازم برای تهیه ی گزارش سپاسگزاریم .  

تمامی عکس ها توسط عکاس اختصاصی سایت ” تارا نوری ” تهیه شده است.

       .             

   
   
 

Photo : Tara Nouri

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها