Reza Sadeghi – Live Concert Tehran | Azar 94
نویسنده خبر : امیر حسین احمدی

Reza Sadeghi – Live Concert Tehran | Azar 94

امیر حسین احمدی 20 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 736361
بازدید : 48
2528 پسند
خلاصه خبر : رضا صادقی خواننده خوب کشورمان 27 دی ماه  به دیدار هواداران مشکی پوش خود رفت تا اینبار خاطره انگیز ترین قطعات خود را برای هواداران همیشگی اش اجرا نماید .این اجرا  به همت موسسه فرهنگی هنری آوای هنر در دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت ...
متن خبر :

 

رضا صادقی خواننده خوب کشورمان 27 دی ماه  به دیدار هواداران مشکی پوش خود رفت تا اینبار خاطره انگیز ترین قطعات خود را برای هواداران همیشگی اش اجرا نماید .این اجرا  به همت موسسه فرهنگی هنری آوای هنر در دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت .

"کلافه" آغازین قطعه برنامه مشکی پوشان بود که با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه بود و سالن را غرق شور و هیجان کرد. رضا صادقی پس از اجرا زیبای این قطعه ترجیح داد با کوتاه کردن سخن برنامه را با یادی از بزرگان ادامه دهد. صادقی به زیبایی از بزرگان و شهیدان کشورکه  امنیت و ارامش کنونی خود را مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان هستیم یاد کرد و در ادامه از درگذشتگانی چون ناصر عبداللهی ، مرتضی پاشایی و بابک بیات نیز نام برد و از حضار داخل سالن درخواست کرد که این عزیزان را ده ثانیه و به صورت ایستاده تشویق کنند.

صادقی در ادامه برنامه به غیر از اجرای  قطعات "حیف"،"یادگاری""بخند"،"بی خداحافظی"،"عاشقتم"،"احساس رویایی"… که از قطعات اخیر این خواننده به شمار می روند چند قطعه از خاطره انگیزترین ترانه های خود را که با استقبال و همخوانی بی نظیر حضار همراه شد به زیبایی هرچه تمام تر اجرا کرد و سالن را غرق تمام خاطرات مشکی خود کرد .این قطعات خاطره انگیز عبارت بودند از "وایسا دنیا"،"نرو"،"دلم برات تنگ شده"،"تو بامنی"و "مشکی رنگ عشقه "….

نوازندگان مشکی پوش

مرتضی کریمی نوازنده عود و جنوبی الصل گروه ارکستر رضا صادقی قطعه ای زیبا را به عنوان تک نوازی اجرا کرد که حال و هوای جنوب کشور و زادگاه خود را به خوبی برای حضار تداعی میکرد. در ادامه رضا صادقی دیگر اعضای خود را یک به یک معرفی کرد که عبارت بودند از: پویا نیک پور (رهبر ارکستر و نوازنده کیبرد و پیانو )،حسین شریفی (ترومبون)،فاضل پیش(گیتار الکتریک و نایلون)،آرش مقدم(درام)،عمید بنکدار (گیتار باس)،سعید صارمی (پرکاشن ).

حواشی

– میهمانان برنامه

در این برنامه طبق روال معمول در کنسرت های پاپ مهمانان گرانقدری به تماشای اجرای صادقی و مشکی پوشان نشستند.میهمانان این کنسرت عبارت بودند از علی عبدالمالکی ، سامان جلیلی، علی اوجی ، بابک صحرایی و ازاده زارعی .

– سورپرایزی از جنس مشکی

رضا صادقی در میانه اجرا از دو شگفتانه در آینده ای نزدیک خبر داد که یکی از آنها انتشار آلبوم خود با نام " شب بارانی " در شب یلدا بود که به صورت اینترنتی به فروش می رسد و عواید آن به مدرسه ای برای بچه های کار اختصاص می یابد و دیگری قطعه ی بی کلامی در این آلبوم بود که از علاقه مندان به خوانندگی در خواست کرد با خواندن بروی این قطعه بی کلام و ارسال برای وی شانس خود را برای هم صدا شدن با رضا صادقی در آینده امتحان کنند.

– خاطره انگیزان روی صحنه

همانگونه که قبلتر اشاره شد رضا صادقی پس از مدت ها قطعات خاطره انگیز خود را به روی صحنه برد و به نوعی هواداران خود را غرق تمام خاطرات عاشقانه مشکی خود کرد.این موضوع با توجه به اختلافاات صادقی با یکی از تهیه کنندگاان موسیقی کشور و کشمکش های فراوان در ارتباط با حق اجرای این قطعات یک اتفاق خوب به شمار می رود و نشان دهنده گشایش های مثبتی در این ارتباط است که جای خرسندی بسیار دارد.

در ادامه تصاویر این برنامه را از نگاه دوربین مرتضی محمدی بیننده باشید

 

دانلود تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها