Sirvan Khosravi – Live Concert Tehran | Bahman 94
نویسنده خبر : Admin

Sirvan Khosravi – Live Concert Tehran | Bahman 94

Admin 6 فوریه 2016 0 نظر
کد خبر : 743121
بازدید : 118
7374 پسند
خلاصه خبر : سیروان خسروی آخرین کنسرت زمستانی خود را روز ۱۱ بهمن روی صحنه برد.این کنسرت که هماهنند برنامه های گذشته سیروان با استقبال نسبتاً خوب هواداران هم مواجه شده بود،از کیفیت خوبی برخوردار بود...
متن خبر :

 

پایان کنسرت های زمستانی سیروان…

سیروان خسروی آخرین کنسرت زمستانی خود را روز ۱۱ بهمن روی صحنه برد.این کنسرت که هماهنند برنامه های گذشته سیروان با استقبال نسبتاً خوب هواداران هم مواجه شده بود،از کیفیت خوبی برخوردار بود.

سیروان برای این کنسرت قطعات خوبی در نظر گرفته بود.گلچینی از پرطرفدارترین قطعات سیروان در این کنسرت به خوبی و با همراهی هواداران همیشگی ایشان به روی صحنه رفتند.«آره»، «من عاشقت شدم»، «عاشقتم»، «کجایی تو»، «بارون پاییزی»، «بی قرار»، «اگه تو مال من نیستی»، «به همین زودی»، «بازم بتاب»، «نه نرو»، «دوست دارم»، «یه روی میای»، «خاطرات تو»، «دلم گرفته» و «دوست دارم زندگی رو» قطعاتی بوند که برای این کنسرت در نظر گرفته شده بودند.

از حواشی این برنامه می توان به حضور زانیار خسروی،محسن یگانه و نفیسه روشن در کنسرت سیروان اشاره کرد.

گروه سیروان چه در گذشته و چه پس از دورانِ تحول،همیشه نقش مهمی در کیفیت اجراهای سیروان داشته و از نقاط قوت این اجراها به شمار میرفته است.در این کنسرت هم با انرژی و اَکتِ بسیار خوبی که در اجرا وجود داشت،توانستند توجه بینندگان و شنوندگان کنسرت را به خوبی معطوف خود کنند.یاشا حکمی، علیرضا ثنایی، نریمان ناعمی، امیر دانایی، مجید پروریان و علی طاهایی اعضای گروه سیروان را در این برنامه تشکیل می دادند.

شایان ذکر است که این کنسرت هم همانند برنامه های پیشین سیروان به همت موسسه فرهنگی – هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور به روی صحنه رفت.


عکاس : مرتضی محمدی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music


 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها