آخرین کنسرت زانیار،اولین کنسرت پاییز
نویسنده خبر : امیرحسین احمدی

آخرین کنسرت زانیار،اولین کنسرت پاییز

امیرحسین احمدی 24 سپتامبر 2016 0 نظر
کد خبر : 784719
بازدید : 60
6756 پسند
خلاصه خبر : زانیار خسروی این روزها،روزهای آرامی را پشت سر میگذارد.علیرغم عدم انتشار آلبوم جدید در چند سال اخیر،آخرین تک قطعه منتظر شده از او در بازار موسیقی کشور با استقبال خوبی روبرو شده و مقدمات یک اجرای خوب را فراهم آورده...
متن خبر :

 

آخرین کنسرت زانیار،اولین کنسرت پاییز

زانیار خسروی این روزها،روزهای آرامی را پشت سر میگذارد.علیرغم عدم انتشار آلبوم جدید در چند سال اخیر،آخرین تک قطعه منتظر شده از او در بازار موسیقی کشور با استقبال خوبی روبرو شده و مقدمات یک اجرای خوب را فراهم آورده.

زانیار شب گذشته در سالن همایش های برج میلاد به روی سن رفت تا دیداری دوباره با هواداران خود داشته باشد.
این برنامه که تمام بلیط های ان به فروش رفته بود،با انرژی خوب مخاطبان درون سالن نیز همراه بود به طوریکه خود خواننده هم به وجد می آمد.
در قسمت های مختلف برنامه زانیار بارها و بارها از همراهی هواداران خود تشکر کرد و حتی در بخشی از برنامه با پایین آمدن از استیج به مخاطبان خود نزدیک تر شد.

در این برنامه خشايار جوزى (نوازنده گيتار الكتريك)، عليرضا سنايى (نوازنده گيتار آكوستيك)، اميد فرهودنيا (نوازنده گيتار بيس)، محمدرضا رهنما (نوازنده پيانو و كيبورد) و امين راد (نوازنده درامز) زانیار را در امر اجرا همراهی میکردند و شب نسبتا موفقی را پشت سر گذاشتند.

در این برنامه همانند برنامه های قبل سیروان خسروی نیز در سالن اجرای برادر را نظاره گر بود و انرژی مضاعفی را در سالن به اشتراک میگذاشت.

زانیار در این برنامه مجموعه از قطعات پرطفدار خودرا برای اجرا در نظر گرفته بود که شامل قطعات آلبوم ۲۸ و همچنین تک قطعه های موفق خود بود.

 

عکاس : درسا اسدی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music_com

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها