پرواز همای و گروه مستان تالار وزارت کشور میزبان طرفدارانشان بودند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : این کنسرت با حضور چند نوازنده جدید به روی صحنه رفت و دوئت ویولن میثم مروستی و امین غفاری از بخش های مثال زدنی آن بود...
متن خبر :

 

پرواز همای و گروه مستان 7 و 8 آذر ماه در تالار وزارت کشور میزبان طرفدارانشان بودند.

 

 

دکور متفاوت این اجرا که توسط شرکت خانه طرح مانیا و حسین صفری با خطاطی های چشم نواز استاد “یدالله کابلی” به ثمر رسیده بود ، از همان ابتدا خودنمایی می کرد.

در آغاز نیز چند دقیقه سکوت به احترام زلزله زدگان کرمانشاه مکمل خوبی برای تخصیص عواید این کنسرت به کودکان بی سرپرست زلزله کرمانشاه بود.

این کنسرت با حضور چند نوازنده جدید به روی صحنه رفت و دوئت ویولن میثم مروستی و امین غفاری از بخش های مثال زدنی آن بود.
تصنیف “پناه بلندی و پستی” که توسط خود همای به سرانجام رسیده است ، آغازگر این اجرا بود و در ادامه “مادر” ، “بوی شراب” ، “زبان نگاه” ، “ویرانه دل” ، “تو بگو” ، “ای خانه ات خراب” ، “در هوایت بی قرارم”، “گناه شیرین” ، “گیله مرد” و “سرزمین بی کران” که به رسم
عادت حضار به احترام آن ایستادند ، در تالار وزارت کشور طنین انداز شد.

پاشا هنجی ( نی ) ، میثم یوسفی ( ویولن ) ، محمود نوذری ( سنتور ) ، سرمد انکشافی ( ویولن ) ، امین غفاری ( ویولن ) ، حمیدرضا یوسفی ( سازهای کوبه ای ) ، روشنک نوشی ( فلوت ) ، پروشان زند آیین ( ویولنسل ) و رحمان تک دهقان ( بک وکال ) اعضای ارکستر پرواز همای در این اجرا بودند .

 

عکاس : علی مبارکی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها