برگزاری اولین جشن ویولن در ایران
نویسنده خبر : Admin

برگزاری اولین جشن ویولن در ایران

Admin 20 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 899092
بازدید : 82
0 پسند
خلاصه خبر : به مناسبت روزجهاني ويولن ،به همت آكادمي موسيقي «نم» و با مديريت ميثم مروستي ،كنسرتي با اجراي بيش از ۱۰ گروه موسيقي و تكنوازي توسط جمعي از برترين نوازندگان ويولن-ويولا در سبك ها و ژانرهاي مختلف برگزار می شود...
متن خبر :

 

در اولین جشن ویولن ،کنسرتی با اجرای بیش از ۱۰ گروه موسیقی و تکنوازی برگزار می شود.

 

 

به مناسبت روزجهانی ویولن ،به همت آکادمی موسیقی «نم» و با مدیریت میثم مروستی ،کنسرتی با اجرای بیش از ۱۰ گروه موسیقی و تکنوازی توسط جمعی از برترین نوازندگان ویولن-ویولا در سبک ها و ژانرهای مختلف برگزار می شود.

این کنسرت با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از استادان ،پیشکسوتان و نوازندگان سازهای زهی از جمله: فرهاد فخرالدینی، ارسلان کامکار ،میثم مروستی،پدرام فریوسفی،روزبه کلانتر،علی صالحی،امین غفاری،نیلوفر محبی،آتنا اشتیاقی،ارکستر فیلارمونیک کردستان و گروه های متفاوت روی صحنه می رود.

اجرای این برنامه که با عنوان یادواره استاد ابوالحسن صباست روزجمعه ١٣٩۶/١٠/١ با اجرای اشکان خطیبی درسالن مجموعه فرهنگی هنری آزادی برگزار خواهد شد که به صورت آنلاین نیز قابل مشاهده است.

درآمد حاصل از این کنسرت به کودکان زلزله زده غرب کشور تخصیص داده خواهد شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها