همکاری فرشاد عزیزی با خالق «چنگیز» چاووشی و سازندگان «ماه و ماهی»
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : در یک همکاری مشترک، با ترانه علی‌اکبر یاغی‌تبار، آهنگ و تنظیم امیر و آرش بیات و صدای فرشاد عزیزی، «باغ سیاه» در ژانر پاپ ایرانی منتشر شد...
متن خبر :

 

همکاری فرشاد عزیزی با خالق «چنگیز» چاووشی و سازندگان «ماه و ماهی»

 

در یک همکاری مشترک، با ترانه علی‌اکبر یاغی‌تبار، آهنگ و تنظیم امیر و آرش بیات و صدای فرشاد عزیزی، «باغ سیاه» در ژانر پاپ ایرانی منتشر شد.

این قطعه، اولین کار رسمی فرشاد عزیزی محسوب می‌شود. او پیش از این در حوزه آواز سنتی فعالیت داشته ولی در اولین کار رسمی خود، به حوزه موسیقی پاپ وارد شده که ریسک بزرگی برای او به حساب می‌آید.
اخیراً خوانندگان سنتی زیادی مانند سالار عقیلی، محمد معتمدی، حجت اشرف‌زاده و …، قطعاتی در ژانر پاپ هم منتشر کرده اند که البته، مخاطبان، استقبال خوبی از این آثار کرده اند. در کنار این، اخیراً گروه ایهام نیز با صدای مازیار لشنی چنین فضاهایی را تجربه کرده است. حال فرشاد عزیزی نیز پا به این عرصه گذاشته و شانس خود را آزمون می‌کند.
امیر بیات و آرش بیات هم در کارنامه خود، آلبوم به شدت پرطرفدار «ماه و ماهی» دارند که این موضوع باعث می‌شود همکاری مشترک آنها با یاغی‌تبار و عزیزی، چالش جدیدی برای آنها باشد.
علی‌اکبر یاغی‌تبار، شاعر اهل بابلسر مازندران، قطعات معروفی با صدای محسن چاووشی دارد و یکی از سرشناس‌ترین غزل‌سرایان و ترانه‌گویان امروز شعر ایران است.

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها