رونمایی با شکوه گروه راک بالزن در سام سنتر برگزار شد
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : موسیقی راک بعد از پاپ و رپ شاید پر مخاطب ترین و با ریشه ترین سبک از موسیقی در کشور ما باشد...
متن خبر :

 

موسیقی راک بعد از پاپ و رپ شاید پر مخاطب ترین و با ریشه ترین سبک از موسیقی در کشور ما باشد.

سبکی که با کوروش یغمایی در کشور آغاز و تا به امروز در مسیر پیشرفت قرار دارد.

 

“بالزن” گروهی است که با تکیه بر اصالت شعر ایرانی و موسیقی ایدئولوژیک راک،اما با رنگ و بوی موسیقی روز الکترونیک توانسته آمیزه ای بی بدیل در این آشفته بازار موسیقی به مخاطبان پیشکش نماید.

پس از اجرای اول این گروه در اولین دوره از فستیوال موسیقی الکترونیک تهران (تم فست) و انتشار تک آهنگ های این گروه،در ماه گرشته حمید خسرو بیگی (تهیه کننده آلبوم) خبر از انتشار اولین برگ از کتاب موسیقایی بالزن داد.
آلبوم موسیقی “بالزن” نه تنها فصل تازه ای در فعالیت های موسیقایی نیما رمضان (آهنگساز و تنظیم کننده) و امیر بال افشان (خواننده) است،بلکه به طور قطع فصل جدیدی در موسیقی راک ایرانی خواهد بود.
بالزن با بهره گیری از تلفیق موسیقی الکترونیک و راک و همچنین استفاده از اشعار نصرت رحمانی توانسته اتفاقی گوش نواز بیافریند.

روز جمعه گذشته رونمایی این آلبوم با استقبال کم نظیر هواداران و مخاطبان موسیقی در موسسه هوم سام سنتر برگزار شد.
در این برنامه ۲۰۰۰ نفر از هواداران بالزن گرد هم آمدند تا یک اتفاق را در تاریخ برگزاری مراسم های رونمایی رقم بزنند.

اما در پایان این مراسم بالزن به روی صحنه گالری سلام سام سنتر رفت و مجموعه ای از قطعات پر طرفدار خودرا برای هواداران روی صحنه برد.در این اجرا برای اولین بار در ایران ویدئوی ۳۶۰ درجه در اجرای برای مخاطبین به نمایش درآمد که بینندگان با عینک VR نظاره گر اجرا بودند.

اما از مهمانان این برنامه می توان به آرمان گرشاسبی،میلاد باقری،گروه دال،اشوان،آرش پاکزاد،M.H.Project،عرفان قوی قلب،علی جعفری پویان،کاوه عابدین اشاره کرد.

گفتنی است آلبوم “بالزن” به تهیه کنندگی حمید خسرو بیگی،اشعار نصرت رحمانی،میکس آرش پاکزاد و نشر جوان هم اکنون از طریق سایت بیپ تیونز و فروشگاه های معتبر عرضه محصولات موسیقی قابل تهیه است.

بدیهی است با خرید نسخه اصلی آلبوم مهر تاییدی بر فعالیت های موسیقایی هنرمندان کشور خواهیم زد.

در ادامه تصاویری از این برنامه را از نگاه دوربین “رخساره اخوت” بیننده باشید.

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها