آلبوم «باغ و باران» با صدای علی بختیار منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «باغ و باران» با صدای علی بختیار منتشر شد

Admin 19 مارس 2019 0 نظر
کد خبر : 936764
بازدید : 8
3 پسند
خلاصه خبر : باغ و باران نام اثریست تازه به آهنگسازی عباس ابوحمزه و آواز علی بختیار که در قالب ۷ قطعه با عناوین «مرگ رقص گل»، «رند قدح نوش»، «شبی مهمانم کن»، «آوار»، «معجزه»، «اکسیر عشق» و «بی نشان» به اجرا در آمده است...
متن خبر :

آلبوم باغ و باران با آهنگسازی عباس ابوحمزه و خوانندگی علی بختیار، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

 

باغ و باران نام اثریست تازه به آهنگسازی عباس ابوحمزه و آواز علی بختیار که در قالب ۷ قطعه با عناوین «مرگ رقص گل»، «رند قدح نوش»، «شبی مهمانم کن»، «آوار»، «معجزه»، «اکسیر عشق» و «بی نشان» به اجرا در آمده است.

باغ و باران به صورت ارکسترال و با تلفیقی از سازهای شرقی و غربی ساخته شده است، قطعات این اثر بر سروده‌هایی از هوشنگ ابتهاج، هاتف اصفهانی، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، محمد عبدالحسینی، پرنیان دیبا، عباس ابوحمزه و ندا موحدی پور اجرا شده اند و هنرمندان عباس ابوحمزه (پیانو، دف و دوتار)، سید حمید اعتمادنیا (تار و تنبور)، امیرحسین سیاوش پور (نی)، محمودرضا میرصیافی (ویولون)، دانیال جورابچی (ویولون)، امیدرضا سیف الهی (ویولون)، بهرنگ معتمدی (ویولونسل)، امیرحسین کیانپور (دودوک) و علی ابوحمزه (پرکاشن) در آن به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته اند. همچنین علیرضا آزادگان و مسعود کمالی (صدابرداری و میکس و مستر اثر)، روح الله دلخانی (طراح) ، فتاح زینوری (عکاس) و سعید آزادی از دیگر دست اندرکاران تولید این آلبوم می باشند.

شایان ذکر است که آلبوم باغ و باران با مجوز وزارت ارشاد (به نام مؤسسه فرهنگی و هنری چهارباغ بانگ) و تهیه‌کنندگی علی بختیار منتشر شده است. علاقمندان می توانند این اثر را به صورت اینترنتی از سایت بیپ تونز به آدرس اینترنتی Beeptunes.com خرید و دانلود کنند.

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها