اولین کنسرت رضا بهرام به همت موسسه ققنوس به روی صحنه رفت
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : این کنسرت که با استقبال خوبی هم از طرف هوادران مواجه شده بود،برای اجرای زنده اول یک خواننده از استانداردهای خوبی نیز برخوردار بود...
متن خبر :

 

 

اولین اجرای زنده رضا بهرام از چهره‌های جدید موسیقی پاپ ایران که طی ماه‌های اخیر تحت امتیاز مؤسسه «ققنوس» به مدیریت محمد حسین توتونچیان به فعالیت در دنیای موسیقی مشغول شده است، ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز یکشنبه شانزدهم تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

این کنسرت که با استقبال خوبی هم از طرف هوادران مواجه شده بود،برای اجرای زنده اول یک خواننده از استانداردهای خوبی نیز برخوردار بود.

گفتنی است این خواننده متولد یزد، پیش از برگزاری کنسرت تهران، روز پنجشنبه سیزدهم تیرماه نیز کنسرتی را در تالار مجلل جزیره کیش برگزار کرده بود.

رضا بهرام طی ماه‌های گذشته علاوه‌بر تولید چندین قطعه از جمله «از عشق بگو»، «بیمار»، «کجایی»، «دیوانه»، «مو به مو»، «آتش»، «شب‌های بعد از تو»، «گل عشق» و «آرامشی دارم» به خوانندگی تیتراژ پایانی سریال «ممنوعه» نیز پرداخته که عمده این آثار با استقبال مخاطبان رو به رو شده است.
این خواننده پاپ ۲۸ ساله که پیش از انتخاب نام هنری خود با نام رضا هلاورجانی مشغول به فعالیت بود، از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در رشته مدیریت مالی دانشگاه علم و فرهنگ یزد به پایان رسانده است.
او که در سنین جوانی به ورزش فوتبال مشغول بود حتی مدتی در تیم‌های فوتبال حرفه‌ای نیز بازی کرد اما به علت مصدومیت و عمل جراحی مجبور شد از این رشته کناره‌گیری کند. او که همزمان با فوتبال به تشویق پدرش در حوزه موسیقی نیز فعالیت‌هایی داشت از سال ۸۸ حضور در موسیقی جدی‌تر گرفت و از سال ۹۳ بود که به تدریج وارد جریان تازه‌ای در این حوزه شد به طوری که در بهمن سال ۹۶ در آهنگ «گلی» مسیح و آرش به عنوان همخوان حضور پیدا کرد و پس از آن نیز با حمایت‌های موسسه «ققنوس» وارد فضای فعالیت مستقل حرفه‌ای شد.

در ادامه تصاویر زیبای این کنسرت را از نگاه دوربین «سحر قاسمی» بیننده باشید.

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها