پاییـز اشوان، غرق گریه
نویسنده خبر : Admin

پاییـز اشوان، غرق گریه

Admin 1 دسامبر 2019 0 نظر
کد خبر : 949634
بازدید : 204
5918 پسند
خلاصه خبر : جدیدترین کنسرت اشوان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.
متن خبر :

پاییز اشوان، غـــرق گریــه
جدیدترین کنسرت اشوان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

غروب روز جمعه ۸ آذر ۹۸
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران
ساعت ۱۹

آخرین کنسرت اشوان در آستانه انتشار تک آهنگ جدید به روی صحنه رفت.اشوان که طی ده روز اخیر دو سانس دیگر هم در تهران میزبانا هواداران خود بود،اینبار هم توانست با یک اجرای کم اشتباه و جذاب هواداران را راضی و پر انرژی بدرقه کند.

اشوان در این برنامه مجموعه ای قطعات پر طرفدار خود را به روی صحنه برد و بارها و بارها مورد توجه و تشویق مخاطبان قرار گرفت.
از جمله این قطعات میتوا به بهت مریضم،شمعارو روشن کن،چه خوبه حالم،مغرور،من آدم رویای تو نیستم،دوباره تو و … اشاره کرد که با تنظیم های متفاوتی به روی صحنه می آمدند.حضور کیا رکنی؛بیت باکسر معروف و همچنین از استعدادهای مسابقه عصر جدید در بعضی از قطعات انرژی و زیبایی قطعات را دو چندان میکرد.

گروه نوازندگان اشوان همانند برنامه های قبل تغییری به خود نمیدید و با یک اجرای مسلط توانست نمره قبولی را از مخاطبان دریافت کند.

اما اشوان در قسمتی از برنامه با یک سورپرایز مخاطبان را بیش از پیش به هیجان آورد.اجرای قطعه منتظر نشده «غرق گریه» با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه بود.قطعه ای که این خواننده جوان،وعده انتشارش را برای هفته جاری به هوادارن خود داد،توانست در اولین اجرا نمره قبولی دریافت کند.حمید خسروبیگی؛مدیریت برنامه های اشوان؛ضمن تایید این خبر،این قطعه را یکی از زیباترین قطعات اشوان نامید و وعده ویدیویی متفاوت از این قطعه را به هوادارن این خواننده داد.

در مجموع اشوان همانند اجراهای پیشین شب موفق و قابل قبولی را پشت سر گذاشت و مخاطبان را بیش از پیش به اجراهای آینده خود امیدوار کرد.

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه دوربین «امیرحسن کی نژاد» بیننده باشید.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها