بازگشت پازل: قطعات پرطرفدار،اجرایی نو
نویسنده خبر : Admin

بازگشت پازل: قطعات پرطرفدار،اجرایی نو

Admin 22 دسامبر 2019 0 نظر
کد خبر : 951421
بازدید : 32
62098 پسند
خلاصه خبر : 21 آذر ماه روز بزرگی برای هواداران گروه پازل در تهران بود.این گروه که پس از مدتی دوری از صحنه،برای دیدار با هواداران لحظه شماری می کرد...
متن خبر :

 

 

21 آذر ماه روز بزرگی برای هواداران گروه پازل در تهران بود.این گروه که پس از مدتی دوری از صحنه،برای دیدار با هواداران لحظه شماری می کرد،به همت موسسه آوای صلح در این روز به روی صحنه رفت تا تجدید دیداری با شکوه با مخاطبان خود به سبک پازل انجام دهد.

 

در این برنامه علاوه بر قطعات پرطرفدار منتشر شده از پازل،قطعه “مث همیم” که به تازگی منتشر شده نیز اجرا و مورد توجه بسیاری از مخاطبان این گروه قرار گرفت.علاوه بر این قطعه،به ترتیب قطعات “دنیام شدی رفت،ببینیم همو،قایق کاغذی + جاده،کار دادی دستم،مغرور و عاشق،محشر،آخرش رسید + به سرم زده،دلداده،داستان،صاف و ساده + دمتم گرم،دنیام شدی رفت،بیتاب + معشوق و ورژن جدید قطعه دلارام” قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

اما مطابق برنامه های گذشته پازل،نوازندگان این گروه با کمترین تغیر به روی صحنه می رفتند.علی رهبری و آرین بهاری به عنوان اعضای اصلی گروه و خوانندگان،علی خاکی (پرکاشن)،نوید رهنما (درامز)،کیارش مقدم (کیبورد)،محسن یادگاری( گیتار نایلون و ویلون)،فرامرز نیو پور (ساکسوفون)،نیما عباسی (گیتار الکتریک) و حمید یزدانفر ( گیتار بیس) اعضای گروه را برای اجرا تشکیل می دادند.همچنین آرین یاری ( نی انبان)،حسام فیحانی ( پرکاشن)،ساعی دریس ( پرکاشن) نوازندگان مهمان این اجرا بودند که پازل بند را در برخی قطعات همراهی می کردند.
گفتنی است حامد کولیوند هم به عنوان مدیر برنامه های پازل بند این گروه را همراهی میکند.

اما از مهمانان ویژه این اجرا می توان به امیرعباس گلاب،فردین ناجی،ماهان بهرام خان،امیرچهارم،دی زاد،آصف آریا،محسن افشانی و مهیار رضوان اشاره کرد که رنگ و بویی متفاوت به اجرای پازل بند بخشیدند و مورد تشویق بی امان هواداران این گروه واقع شدند.

برگزار کننده این اجرا موسسه فرهنگی – هنری آوای صلح بود که با مدیریت اجرایی امید بهاریو تهیه کنندگی دکتر مهیار ضمیری توانستند شبی قابل قبول و پر هیجان را برای مخاطبان رقم بزنند.

 

در ادامه تصاویر این برنامه را از نگاه دوربین “سحر قاسمی” بیننده باشید.

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها