یادداشت رضا صادقی پیرامون ترک قلیان و دخانیات
نویسنده خبر : Reza Sadeghi

یادداشت رضا صادقی پیرامون ترک قلیان و دخانیات

Reza Sadeghi 26 دسامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 737590
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر : رضا صادقی به ۵۰۰ هزار فالوئرش در اینستاگرام قول داد تا کشیدن قلیان را ترک کند و قلیانش را بشکند.او از هوادارانش هم درخواست کرد تا هر نوع دخانیات را کنار بگذارند...
متن خبر :

 

رضا صادقی به ۵۰۰ هزار فالوئرش در اینستاگرام قول داد تا کشیدن قلیان را ترک کند و قلیانش را بشکند.او از هوادارانش هم درخواست کرد تا هر نوع دخانیات را کنار بگذارند.
رضا صادقی از قلیان به عنوان تفریح مرگ‌آور جامعه ما نام برده و آن را مقدمه‌ای برای کشیدن سیگار و اعتیاد توصیف کرده است.
رضا صادقی در این پست اینستاگرامی توضیح داده که هر از گاهی قلیان می‌کشد و این برای او یک سهل انگاری است.
نوشته کامل او به این شرح است:
«شاید تعجب کنید از این عکس و پست، اما میخوام بدیهام و هم بدونین … متاسفانه مدتیه این قلیون تو جامعه ما حضور عجیبى پیدا کرده و باز هم متاسفانه با وجود اسیب هایى که هممون ازش میدونیم! اما هنوز درگیر این تفریح مرگ اوریم.
من هم از این قاعده دور نیستم و هر از گاهى به بهانه سرگرمى ……… البته مشغله کارى نمیزاره همیشگى باشه اما همین هر از گاهـى هم براى من یعنى سهل انگارى ….
میدونم شاید الان بگید اى بابا حالا یه قلیونم نکشیم چه کنیم !
اما باور کنید قلیون همون سیگاره که بدتر و سیگار گاهى اخرش اعتیاده که اونم قصه داره …..
من از همینجا از همه هواداران جان و با شعورم خواهش میکنم هر نوع دودى و اروم اروم بزارن کنار ( البته تعدادشون حتما کمه ) و من هم قول میدم این قلیون هر از گاهـى رو هم بشکنم و بجاش با کسایى که دوستشون دارم
یه روش بهتر هر از گاهانه طراحى کنیم …. اطرافیان ما هم حقى در هر ازگاهى ما دارن ….. برام حاشیه این متن و عکس مهم نیست همین قد که حتى یک نفر همین الان قلیون یا سیگار یا ……. خاموش کنه خوشحالم …… از خودمون شروع میکنیم …. ما باهمیم»   

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها