امیر حمیدی : مردم دیگر من را با رضا صادقی اشتباه نمی گیرند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : خواننده خوب کشورمان امیر حمیدی در گفت و گوهای گذشته اش با رسانه های خبری از شباهت صدایش به رضا صادقی و بهنام صفوی گفته بود و این روزها که ریمیکس آهنگ عشق اول را منتشر کرده است، بار دیگر با رسانه های خبری به گفت و گو نشسته است...
متن خبر :

 

امیر حمیدی پس از انتشار آخرین اثرش:
مردم دیگر من را با رضا صادقی اشتباه نمی گیرند

 

خواننده خوب کشورمان امیر حمیدی در گفت و گوهای گذشته اش با رسانه های خبری از شباهت صدایش به رضا صادقی و بهنام صفوی گفته بود و این روزها که ریمیکس آهنگ عشق اول را منتشر کرده است، بار دیگر با رسانه های خبری به گفت و گو نشسته است.

امیر حمیدی با تاکید بر موفقیت قطعه عشق اول گفت: ترانه این اثر سروده خودم است وحامد میران ملودی آن را ساخت. حمید نجفدری به عنوان تنظیم کننده در کنار من بود و ماحصل این همکاری، قطعه عشق اول بود که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت. وقتی دیدم مردم به این اثر لطف داشته اند تصمیم گرفتم ریمیکس آن را هم منتشر کنم. حامد دلان کار را ریمیکس کرد و از نتیجه آن هم راضی هستم.
وی ادامه داد: وقتی اولین آهنگم منتشر شد سیلِ نقدهای منفی به سمت من آمد و به تقلید از رضا صادقی و بهنام صفوی متهم شدم. تنها کاری که از دستم برمی آمد این بود که صبر کنم تا در طولِ زمان و انتشار قطعات دیگر خودم را ثابت کنم. اما اطمینان نداشتم چنین چیزی شدنی باشد. چون با دو خواننده مطرح و پرطرفدار مقایسه می شدم. خدا را شکر می کنم که با انتشار قطعه عشق اول قدم بزرگی برداشتم تا مخاطبین موسیقی متوجه شوند می خواهم خودم باشم و اگر شباهتی وجود دارد، خواست من نیست و چیزی است که وجود دارد. خوشحالم که مردم دیگر من را با رضا صادقی اشتباه نمی گیرند.

امیر حمیدی در ادامه گفت چند قطعه دیگر به شکل موازی در حال ساخت هستند که در آن ها فضاهای موسیقایی مختلف را تجربه خواهد کرد. وی دو اثر دیگر با نام های دریا و ویرونه را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها