کنسرت علیرضا طلیسچی یکم آذرماه ۱۴۰۲
نویسنده خبر : احسان احمدی

کنسرت علیرضا طلیسچی یکم آذرماه ۱۴۰۲

احسان احمدی 28 نوامبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1074890
بازدید : 128
پسند
خلاصه خبر : علیرضا طلیسچی که ماراتن کنسرت‌های پاییزی‌ خود را آغاز کرده است؛ شب گذشته یکم آذرماه سال جاری، پنجمین کنسرت تمدیدی‌‌اش در تهران را روی صحنه برد و قرار است
متن خبر :

ماراتن کنسرت‌های طلیسچی در پایتخت

علیرضا طلیسچی که ماراتن کنسرت‌های پاییزی‌ خود را آغاز کرده است؛ شب گذشته یکم آذرماه سال جاری، پنجمین کنسرت تمدیدی‌‌اش در تهران را روی صحنه برد و قرار است
نهم آذرماه نیز با مخاطبانش در پایتخت همصدا شود.

کنسرت علیرضا طلیسچی چهارشنبه شب طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

یکی از ویژگی‌های کنسرت طلیسچی حضور پرانرژی او روی صحنه است و این خواننده از اجرای اولین تا آخرین قطعه همچنان پر انرژی ظاهر می‌شود و تماشاگرانش را نیز با خود همراه می‌کند.
او همانند کنسرت‌های پیشین، قطعات «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» را به اجرا درآورد.
«به تو چه» و «پاقدم» دو قطعه تازه منتشر شده؛ این روزها طرفداران زیادی دارد و همخوانی و همصدایی تماشاگران با این قطعات نشان از موفقیت آن‌ها دارد، به همین خاطر طلیسچی قطعه «پاقدم» را با همراهی ارکستر زهی دوبار پشت سر هم اجرا کرد.

طلیسچی با خواندن «دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی/با هم به دردای این دنیا میخندیم … بیا به هم بگیم دوست دارم» بابک جهانبخش یکی از مهمانان این کنسرت را به صورت ویژه معرفی کرد.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادردهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی چهارشنبه شب ۱ آذرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها