کنسرت نوید مقدم برگزار شد
نویسنده خبر :

کنسرت نوید مقدم برگزار شد

23 ژوئن 2023 0 نظر
کد خبر : 1065359
بازدید : 70
پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

در تاریخ 31 خرداد ماه، نوید مقدم اولین کنسرت خود را روی صحنه برد و با مخاطبین خود دیدار کرد. این کنسرت در تالار ایوان شمس برگزار و بلیت فروشی آن از طریق سایت ایران کنسرت انجام شده بود.

کنسرت این خواننده به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای ترانه کوک برگزار شد و در آن نوید مقدم با همراهی گروه خود حدوداً یک ساعت و نیم به اجرای موسیقی پرداخت و از آلبوم خود رونمایی کرد. در این کنسرت قطعات آلبوم جدید نوید مقدم با نام ” آغاز ” به آهنگسازی و تنظیم مهرداد احمدی اجرا شد که تنظیم این آثار برای اجرا روی صحنه توسط مازیار شهسواری انجام شده است.

نوید مقدم در میان صحبت‌های خود با هوادارانش گفت:” این آلبوم به نوعی بر خلاف جریان موسیقی حال حاضر است و در آن توانستم به سلیقه خودم بپردازم. یکی از دلایل اصلی همکاری من با موسسه فرهنگی و هنری آوای ترانه کوک و برادران خرمی‌نژاد این بود که به من اجازه دادند با آسودگی خیال به تهیه و ساخت آلبومی که دوستش دارم بپردازم.

همان‌طور که پیشتر در خبرها اعلام شده بود، این کنسرت به نوعی برای رونمایی از آلبوم نوید مقدم برگزار شد که این آلبوم به زودی از طریق فضای مجازی در دسترس هواداران این خواننده و علاقه‌مندان حوزه موسیقی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر نوید مقدم مشغول تهیه چند تک آهنگ دیگر است که هر کدام در مراحل مختلف تولید نظیر تنظیم، میکس و مسترینگ و … هستند که هر کدام بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم تولید موسیقی و اتاق فکر موسسه فرهنگی و هنری آوای ترانه کوک منتشر خواهد شد.

عکس از مجید عصمتی

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها