ورکشاپ آواز و صداسازی مانی رهنما در کرج برگزار می‌شود
نویسنده خبر :

ورکشاپ آواز و صداسازی مانی رهنما در کرج برگزار می‌شود

13 جولای 2023 0 نظر
کد خبر : 1066935
بازدید : 66
342 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

ورکشاپ آواز و صداسازی مانی رهنما در کرج برگزار می‌شود

به همت آموزشگاه چند مضراب با مدیریت آرمین جوانبخت و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری نوای-مهر-شهنای، برای اولین بار در کرج ورکشاپ آواز و صداسازی با حضور مانی رهنما در قالب 8 برگزار می‌شود.

در بخش اول این مسترکلاس به ضرورت استفاده از متد آواز و تکنیک‌های آن و مسائل دیگر پرداخته خواهد شد. بخش دوم مبانی تنفس و دیافراگم در آواز، شناخت آناتومی حنجره، شناخت آناتومی دیافراگم، دم و بازدم در خواندن و … اختصاص داده شده است.

بخش سوم این کلاس‌ها در مورد حفره دهان، شناخت آناتومی نرم کام، نحوه قرار گرفتن زبان، فرم لب‌ها حس خمیازه در زمان خواندن، قوس داخلی در نرم کام در زمان اجرا و مصوت و وکال چیست و شکل لب‌ها در آن است و بخش چهارم به موضوعاتی نظیر ماسک چیست؟ شناخت آناتومی ماسک، تعریف خروجی‌های صوتی، رزونانس را بشناسیم و لبخند نهان در خواندن پراخته می‌شود.

حاضرین در این مستر کلاس در بخش پنجم با صدای سر چیست و پرتاب در آواز و آنالیز آن آشنا خواهند شد و در بخش ششم با سرعت صدا و تمرینات آن، ویبراسیون چیست و تمرینات آن و همچنین آنالیز تحریرهای مختلف در آواز و تمرینات آن.

دو بخش پایانی مستر کلاس مانی رهنما درباره جمع بندی مثلث آواز و مفاهیم متد آواز در پایان، حس در آواز خواندن، بیان در آواز، تلفظ و ارایه صحیح در خواندن در بخش هفتم و بهداشت صوتی و نحوه رفتار با حنجره و طریقه نگهداری آن، آسیب‌های طناب صوتی چیست و نحوه پیشگیری از انواع گرفتگی‌ها در صدا است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02632761147 و 09220244515 آموزشگاه چند مضراب کرج و 02144480630 موسسه-شهنای تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها