طلیسچی با طرفدارانش موزیک ویدیو می‌سازد
نویسنده خبر :

طلیسچی با طرفدارانش موزیک ویدیو می‌سازد

17 جولای 2023 0 نظر
کد خبر : 1067248
بازدید : 96
234 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

آخرین کنسرت‌های تابستانی علیرضا طلیسچی در تهران در حالی روی صحنه رفت که موزیک ویدیو قطعه جدید او با هم‌خوانی و همراهی طرفدارانش تصویربرداری شد.

تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی ۲۲ و ۲۴ تیرماه سال جاری هر شب طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده با تصویربرداری از اجرای قطعه جدیدش بانام «به تو چه»، قرار است موزیک ویدیوی آن را منتشر کند.
طلیسچی در این کنسرت‌ها تعدادی از قطعات منتخب و پرطرفدار خود را پیش روی مخاطبان قرارداد و به اجرای آهنگ‌هایی همچون «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «نه نمیارم»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «به تو چه»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» پرداخت.
حضور حامیم در آخرین سانس کنسرت تابستانی علیرضا طلیسچی یکی از نکات قابل‌توجه اجرای بیست و چهارم تیرماه به شمار می‌رفت که با اجرای بخشی از قطعه «قلب منی» توسط طلیسچی همراه بود.
اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) تشکیل می‌دادند.
کنسرت علیرضا طلیسچی ۲۲ و ۲۴ تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار شد.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها