کنسرت علیرضا طلیسچی سی ام مهر ماه
نویسنده خبر :

کنسرت علیرضا طلیسچی سی ام مهر ماه

30 اکتبر 2023 0 نظر
کد خبر : 1072254
بازدید : 212
214 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

غوغای «پاقدم» طلیسچی در برج میلاد

‌علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای قطعه تازه منتشر شده‌اش بانام «پا قدم» روی استیج برج میلاد تهران رفت.

کنسرت این خواننده یکشنبه شب ۳۰ مهرماه سال جاری طی دو سانس برگزار شد.

طلیسچی کنسرت خود را با قطعه «زندگی جونم» آغاز کرد و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر» و «به تو چه» را به اجرا درآورد.

این خواننده پس از اجرای قطعه «به تو چه» که در ماه‌های گذشته سرو صدای زیادی به پا کرده و به یکی از قطعات پرطرفدار موسیقی پاپ تبدیل شده بود به سراغ قطعه تازه منتشر شده خود با نام «پاقدم» رفت که در روزهای اخیر به انتشار رسیده بود.

او پیش از اجرای قطعه «پاقدم » با تشویق فراوان از سوی مخاطبانش مواجه شد چراکه این قطعه در کمتر از ده روز توانسته به قطعه‌ای هیت و پرطرفدار تبدیل شود و یکی از قطعات محبوب این روزهای مخاطبان باشد. قطعه‌ای که از طریق کاربران به دفعات در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و با اینکه فضایی ارکسترال و حال و هوایی نوستالژی دارد اما برای مخاطبان در تمام سنین جذاب است.

طلیسچی که برای انتشار قطعه‌ای ارکسترال در فضای امروزی موسیقی پاپ می‌توان گفت به نوعی ریسک کرده و با انتشار آن با استقبال مخاطبان مواجه شده بود؛ پیش از اجرای آن گفت: «پیش بینی من درباره این قطعه درست و پاقدمش خوب بود»

«تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند/ همیشه نبودت من و قلبمو ترسوند» یکصدا تا ترجیع بند توسط تماشاگران خوانده شد و سپس طلیسچی با همراه ارکستر زهی این قطعه را اجرا کرد.
این اولین بار بود که طلیسچی درکنار اعضای گروه خود از حضور یک ارکستر متشکل از نوازندگان زهی نیز بهره می‌برد.

«آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» قطعات پایانی این اجرا بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی یکشنبه شب ۳۰ مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار و این کنسرت برای ۱۵ آبان ماه نیز شد.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها